Min Fredags bog er ikke længere The Book that broke the world af Mark Lawrence: Jeg var ikke glad ved første halvdel, som bare virkede tilfældig, anden halvdel forklarer lidt hvorfor det måtte være sådan, og er lige så god som første bog.
-
Min Fredags bog er ikke længere The Book that broke the world af Mark Lawrence: Jeg var ikke glad ved første halvdel, som bare virkede tilfældig, anden halvdel forklarer lidt hvorfor det måtte være sådan, og er lige så god som første bog. Jeg skal klart også læse den tredie når den kommer.
Nu skal finde mig en ny men ved ikke hvad jeg har mod på. #fredagsbog -
Min Fredags bog er ikke længere The Book that broke the world af Mark Lawrence: Jeg var ikke glad ved første halvdel, som bare virkede tilfældig, anden halvdel forklarer lidt hvorfor det måtte være sådan, og er lige så god som første bog. Jeg skal klart også læse den tredie når den kommer.
Nu skal finde mig en ny men ved ikke hvad jeg har mod på. #fredagsbog@boab Jeg plejer at kunne lide ca. det samme fantasy som dig, så kan du måske ikke lige læse lidt Brandon Sanderson for mig og sige, om det er godt?
🫣
Kan se, at han har skrevet en helt masse og har stor worldbuilding, men kan ikke vurdere udefra, om det er ægte godt. -
@boab Jeg plejer at kunne lide ca. det samme fantasy som dig, så kan du måske ikke lige læse lidt Brandon Sanderson for mig og sige, om det er godt?
🫣
Kan se, at han har skrevet en helt masse og har stor worldbuilding, men kan ikke vurdere udefra, om det er ægte godt.@Camlarsch oh jeg elsker hvor meget han har skrevet, men jeg har desværre hørt ham tale (han interviewer Robin Hoob, og jeg frygter lidt det er for gammeldags)
-
@Camlarsch oh jeg elsker hvor meget han har skrevet, men jeg har desværre hørt ham tale (han interviewer Robin Hoob, og jeg frygter lidt det er for gammeldags)
@Camlarsch og så er der problemet med at han selv syntes de tre første bøger ikke er gode, og jeg vil jo ikke starte 4 bøger inden i en serie.. men måske, det er ikke en jeg har på hylderne
-
@Camlarsch og så er der problemet med at han selv syntes de tre første bøger ikke er gode, og jeg vil jo ikke starte 4 bøger inden i en serie.. men måske, det er ikke en jeg har på hylderne
@boab Og det har jeg ikke hørt, så det gør det jo også rodet, hvis man skal fire bøger ind, før det bliver godt.
-
@boab Og det har jeg ikke hørt, så det gør det jo også rodet, hvis man skal fire bøger ind, før det bliver godt.
@Camlarsch jeg ved mest om ham pga han bliver diskuteret i et Patrick Rothfuss fora, hvor Sanderson ofte bliver nævnt som en som kunne skrive "doors of stone" færdig for ham..
-
@Camlarsch jeg ved mest om ham pga han bliver diskuteret i et Patrick Rothfuss fora, hvor Sanderson ofte bliver nævnt som en som kunne skrive "doors of stone" færdig for ham..
@boab @Camlarsch Har I læst Godkiller serien af Hannah Kaner?
-
@boab @Camlarsch Har I læst Godkiller serien af Hannah Kaner?
@jenspoder @Camlarsch nej, men jeg tror jeg har den stående på hylden (smukt cover) kan du anbefale den?
-
@jenspoder @Camlarsch nej, men jeg tror jeg har den stående på hylden (smukt cover) kan du anbefale den?
@boab @Camlarsch De er totalt fede. Fuld af gode ideer.
-
@boab @Camlarsch De er totalt fede. Fuld af gode ideer.
@jenspoder @Camlarsch det er oplagt så, den snupper jeg istedet for Sanderson
-
@jenspoder @Camlarsch det er oplagt så, den snupper jeg istedet for Sanderson
@boab @Camlarsch glæder mig til at høre, hvad I synes
-
@boab @Camlarsch glæder mig til at høre, hvad I synes
Det gør jeg også!