Nu hvor jeg er rykket ind på expressional.social (og det er sket godt to år efter jeg meldte mig til Mastodon), må det være på tid med en lidt længere introduktion, ud over den korte ‘om’-tekst.
-
Nu hvor jeg er rykket ind på expressional.social (og det er sket godt to år efter jeg meldte mig til Mastodon), må det være på tid med en lidt længere introduktion, ud over den korte ‘om’-tekst. Hver anden uge er jeg far med stort F til to børn på Østerbro i København. De dage er jeg meget lidt aktiv på Mastodon og alle mulige andre sociale medier. De andre uger er det kærestetid og større fokus på arbejde. Jeg kvækker gerne om alt fra havbunde til Himmelbjerget, fra elbiler til ekkokamre og fra øjenhuler til øl. Jeg løber så tit som jeg kan komme afsted med det. Mest fordi det er det nærmeste jeg kommer på at kunne meditere. Jeg holder meget af det stigende udvalg af velsmagende alkoholfrie øl (jeg nyder gerne øl, men ikke altid dem med alkohol). Jeg tager virkeligt mange billeder, og jeg deler lejlighedsvist et enkelt eller to som @boegh@pixelfed.dk.
Jeg har tidligere haft min egen Mastodon-instans, hvor jeg var @Boegh@hygge.bar, og er nu rykket ind fra @Boegh@mastodon.social.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic