Så er der præcis 12 timer til vækkeuret ringer og jeg skal springe ud af sengen for at være valgstyrer ovre på den lokale skole her på Nørrebro (En valgstyrer møder 06.45 og ikke klokken 07 som de valgtilforordnede).
-
Så er der præcis 12 timer til vækkeuret ringer og jeg skal springe ud af sengen for at være valgstyrer ovre på den lokale skole her på Nørrebro (En valgstyrer møder 06.45 og ikke klokken 07 som de valgtilforordnede).
-
@jacob ö+ - Du er en hædersmand. Jeg kommer først når lønslavekøen er tyndet ud og går så snart jeg har stemt. -
@jacob ö+ - Du er en hædersmand. Jeg kommer først når lønslavekøen er tyndet ud og går så snart jeg har stemt.
@katharsisdrill men det skal nok blive en skæg og “én på opleveren”-dag fra iskold og morgenfrisk start til supersøvnig slut-nul-nul-dut

-
@katharsisdrill men det skal nok blive en skæg og “én på opleveren”-dag fra iskold og morgenfrisk start til supersøvnig slut-nul-nul-dut
@jacob ö+ - Ja, jeg har slet ikke tænkt på at det var noget jeg kunne finde på at gøre, men selvfølgelig er det da det. Det er meget beundringsværdigt og jeg tror bestemt at det er sjovt at se ind i det oldgamle maskinrum som vi allesammen beror på. -
@jacob ö+ - Ja, jeg har slet ikke tænkt på at det var noget jeg kunne finde på at gøre, men selvfølgelig er det da det. Det er meget beundringsværdigt og jeg tror bestemt at det er sjovt at se ind i det oldgamle maskinrum som vi allesammen beror på.
@katharsisdrill jeg kom til at tænke på dette tidligere: At jeg godt gider her i den “røde” bydel, være en del af tandhjulet i den demokratiske (for så vidt meget analoge) maskine, så “kammeraterne” kan få stemt, lol …
Men ærligt talt, jeg tror ikke, jeg gad i Gentofte og tage smilende i mod alle minkpelsene eller i en eller mørk jysk Pinsekirke/DF-flække.
Håber det giver mening
-
@katharsisdrill jeg kom til at tænke på dette tidligere: At jeg godt gider her i den “røde” bydel, være en del af tandhjulet i den demokratiske (for så vidt meget analoge) maskine, så “kammeraterne” kan få stemt, lol …
Men ærligt talt, jeg tror ikke, jeg gad i Gentofte og tage smilende i mod alle minkpelsene eller i en eller mørk jysk Pinsekirke/DF-flække.
Håber det giver mening
@jacob ö+ - Der er vel en grund til at vi bor hvor vi bor. Sådan er det jo også med vores engagement - en dag i Ingerland... det kan ingen forlange af dig. -
@jacob ö+ - Der er vel en grund til at vi bor hvor vi bor. Sådan er det jo også med vores engagement - en dag i Ingerland... det kan ingen forlange af dig.
@katharsisdrill åh gu’ - Ingerland - så er der gratis cola zero og friskbagt flæskesteg i swingerklubben