"Boldspil på vejene skader de parkerede biler" 🤦♂️
-
"Boldspil på vejene skader de parkerede biler"
️
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
"Boldspil på vejene skader de parkerede biler"
️
@sorenhave sikke en trist udvikling! Min mand og jeg synes det er så hyggeligt når vi kan høre børnene lege på vejen og se alle deres kridttegninger på fortovet.
-
@sorenhave sikke en trist udvikling! Min mand og jeg synes det er så hyggeligt når vi kan høre børnene lege på vejen og se alle deres kridttegninger på fortovet.
@sorenhave i øvrigt bander og svovler jeg tit over alle de husejere der parkerer deres biler på fortovet. I har da for h…… jeres egen grund, så parkér den da der!! 🤬
(Og så ham med Teslaen der har en fin, flisebelagt indkørsel men ikke kan formå at åbne lågen og derfor ikke bare parkerer sin skodbil ude på vejen men også trækker sit ladekabel ud over fortovet?!!) -
@tanyakaroli @sorenhave Hvorfor er det egentlig ok, at efterlade sit habengut på vejen? Hvis man bor i parcelhus må man vel have plads til bilen på sin egen grund?
-
@tanyakaroli @sorenhave Hvorfor er det egentlig ok, at efterlade sit habengut på vejen? Hvis man bor i parcelhus må man vel have plads til bilen på sin egen grund?
-
@tanyakaroli @sorenhave vi har alt for meget gennemkørende trafik og parkerende trafik til naboområder til at vi leger foran huset, desværre. Især ærgerligt da vi for nylig havde næsten 10 fra vejen børn i samme børnehave.
-
@tanyakaroli @sorenhave vi har alt for meget gennemkørende trafik og parkerende trafik til naboområder til at vi leger foran huset, desværre. Især ærgerligt da vi for nylig havde næsten 10 fra vejen børn i samme børnehave.
@svuorela ja, det er ærgerligt når der er meget gennemkørende trafik. Vores vej er “nabo” til sådan en vej, så vi har primært køreskoleelever (der kører ultraforsigtigt).
@sorenhave -
@asbjornn lige præcis! Jeg forstår slet ikke at de har lov til det.
@sorenhave -
@sorenhave i øvrigt bander og svovler jeg tit over alle de husejere der parkerer deres biler på fortovet. I har da for h…… jeres egen grund, så parkér den da der!! 🤬
(Og så ham med Teslaen der har en fin, flisebelagt indkørsel men ikke kan formå at åbne lågen og derfor ikke bare parkerer sin skodbil ude på vejen men også trækker sit ladekabel ud over fortovet?!!)@tanyakaroli Har I et vej-laug, eller er det kommunal vej? For i førstnævnte tilfælde kunne det jo bringes op der. Om end det jo er et eksplosivt emne ...
-
@tanyakaroli Har I et vej-laug, eller er det kommunal vej? For i førstnævnte tilfælde kunne det jo bringes op der. Om end det jo er et eksplosivt emne ...
@sorenhave vi har i hvert fald en grundejerforening. Jeg kan godt bringe det op, men jeg tror virkelig jeg er i undertal her.