just putting a quick feeler out...are you a product person who's interested in helping out with some open source stuff?
-
just putting a quick feeler out...are you a product person who's interested in helping out with some open source stuff? Specifically, foss designed to help artists/creatives/etc? I'm not doing a full call for folks rn but I'm wondering if I've got moots or other folks this might reach who are like

Boosts Welcome
️ -
T tofticles@helvede.net shared this topic on
-
just putting a quick feeler out...are you a product person who's interested in helping out with some open source stuff? Specifically, foss designed to help artists/creatives/etc? I'm not doing a full call for folks rn but I'm wondering if I've got moots or other folks this might reach who are like

Boosts Welcome
️@zkat I'd be happy to at least see if there is anything I can do to help.
I come from an economics background and then moved to backends and databases.
But also helping with translations, documentation and so on, maybe?
-
@zkat I'd be happy to at least see if there is anything I can do to help.
I come from an economics background and then moved to backends and databases.
But also helping with translations, documentation and so on, maybe?
@tofticles Du ka' oversætte Krita og Kdenlive til dansk ?

-
@tofticles Du ka' oversætte Krita og Kdenlive til dansk ?

@svuorela Altså - det gad jeg da godt
Jeg er ikke 100p på hvad Kdenlive er? -
@svuorela Altså - det gad jeg da godt
Jeg er ikke 100p på hvad Kdenlive er?@tofticles kdenlive er videoredigering. Det kan være vi lige skal trække @fritjof som har kigget på oversættelser af KDE-ting fornylig. (Jeg færdes der kun som udvikler - kan ikke nå det hele)
-
@tofticles kdenlive er videoredigering. Det kan være vi lige skal trække @fritjof som har kigget på oversættelser af KDE-ting fornylig. (Jeg færdes der kun som udvikler - kan ikke nå det hele)
Tak for tanken, @svuorela !
Det er mest Endof10.org jeg har involveret mig i. Gad godt gøre mere, men har for mange jern i ilden, så jeg har ikke gjort så meget andet end at hjælpe andre interesserede KDE-oversættere med at finde hinanden der ud over.
Jeg vil også gerne hjælpe dig med at komme i kontakt med dem, hvis du er interesseret @tofticles - og så håber jeg at få bidraget mere til selve den del snart.
-
Tak for tanken, @svuorela !
Det er mest Endof10.org jeg har involveret mig i. Gad godt gøre mere, men har for mange jern i ilden, så jeg har ikke gjort så meget andet end at hjælpe andre interesserede KDE-oversættere med at finde hinanden der ud over.
Jeg vil også gerne hjælpe dig med at komme i kontakt med dem, hvis du er interesseret @tofticles - og så håber jeg at få bidraget mere til selve den del snart.