Linn Ullmann: Pige 1983 #fredagsbog Paris 1983, 16 år, alene, har ikke adressen på sit hotel men kun på den 44-årige fotografs lejlighed.
-
Linn Ullmann: Pige 1983 #fredagsbog Paris 1983, 16 år, alene, har ikke adressen på sit hotel men kun på den 44-årige fotografs lejlighed. Ture med hunden i nutiden i Oslo, glimt af en ægtemand og en nu 16-årig datter. Brudstykker og tilbageblik. Jeg genkender ikke så meget af mig selv i den 7 år ældre forfatter. Men jeg genkender 80'erne, forventningerne og en ung piges selvopfattelse dengang og jeg kan godt lide bogen.
-
Linn Ullmann: Pige 1983 #fredagsbog Paris 1983, 16 år, alene, har ikke adressen på sit hotel men kun på den 44-årige fotografs lejlighed. Ture med hunden i nutiden i Oslo, glimt af en ægtemand og en nu 16-årig datter. Brudstykker og tilbageblik. Jeg genkender ikke så meget af mig selv i den 7 år ældre forfatter. Men jeg genkender 80'erne, forventningerne og en ung piges selvopfattelse dengang og jeg kan godt lide bogen.
Jeg har lige siddet i bogklubben og snakket om den.
Den var... Specielt bygget op.
Jeg manglede en afslutning på en eller anden måde.
Men de fleste synes godt om den rundt om bordet
-
Jeg har lige siddet i bogklubben og snakket om den.
Den var... Specielt bygget op.
Jeg manglede en afslutning på en eller anden måde.
Men de fleste synes godt om den rundt om bordet
@folfdk Jeg vil bare se billeder og vide, hvem han var. Det er ikke fordi han er en "stor sag", og vi havde vel allesammen vores oplevelser dengang. Det er bare det, jeg føler jeg mangler efter at have læst bogen. Det, der ikke er opfyldt.
-
@folfdk Jeg vil bare se billeder og vide, hvem han var. Det er ikke fordi han er en "stor sag", og vi havde vel allesammen vores oplevelser dengang. Det er bare det, jeg føler jeg mangler efter at have læst bogen. Det, der ikke er opfyldt.
Ja, det manglede jeg også. En form for afslutning.
Som vi ikke får som læser.
Hun finder aldrig frem til det hotel hun boede på, det var det jeg forstod som det springende punkt for hende .
-
Hun finder aldrig frem til det hotel hun boede på, det var det jeg forstod som det springende punkt for hende .
Og så snakkede vi om hvordan det kunne være at der er to personer som kun har et bogstav.
A og Z.
Og så fandt vi ikke ud af hvorfor kapitlerne/inddelingen er
blåt
rødt
hvidt -
@folfdk Men det er jo bare, som det er. Det kan hun ikke opklare. Til gengæld ved hun godt, hvem han er.