#TeslaTakeDown
-
En tankevækkende oplevelse fra vor bekendtes kvarter:
Der havde været et voldsomt oprin, og en af beboerne spurgte i beboerforeningen, om de havde set noget.
3 Tesla-ejere indleverede videooptagelser fra bilen.
Det virkede lidt vildt på mig, en rullende overvågnings-kameravogn. -
En tankevækkende oplevelse fra vor bekendtes kvarter:
Der havde været et voldsomt oprin, og en af beboerne spurgte i beboerforeningen, om de havde set noget.
3 Tesla-ejere indleverede videooptagelser fra bilen.
Det virkede lidt vildt på mig, en rullende overvågnings-kameravogn.@mj-j “– Man må gerne fotografere i det offentlige rum, så længe man selv fysisk er til stede. Det er ikke tilfældet med Tesla, hvor der sker en automatisk indsamling. At indsamle så mange optagelser og så store mængder data, som bilerne tilsyneladende gør, er ulovligt, siger han” ( Lektor ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, DMJX, Thomas Pallesen ).
-
@mj-j “– Man må gerne fotografere i det offentlige rum, så længe man selv fysisk er til stede. Det er ikke tilfældet med Tesla, hvor der sker en automatisk indsamling. At indsamle så mange optagelser og så store mængder data, som bilerne tilsyneladende gør, er ulovligt, siger han” ( Lektor ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, DMJX, Thomas Pallesen ).
@Jonzie_74 Jeg arbejder jo for Københavns Kommune - vi har haft det oppe som et data-spørgsmål med alle kameraerne i elbiler, og ikke bare i Tesla.
-
S snue@radikal.social shared this topic
-
@tanyakaroli @fanden Godt arbejde. tak! jeg kigger på det senere eller i morgen . Jeg overvejer at sætte det meste fakta på bagsiden. Altså punkterne med hvor nedtur Musk er.
-
@tanyakaroli @fanden Godt arbejde. tak! jeg kigger på det senere eller i morgen . Jeg overvejer at sætte det meste fakta på bagsiden. Altså punkterne med hvor nedtur Musk er.
-
ping:
@tanyakaroli @fanden @malte @jramskov @jwcph @fideldonson @pmakholm
@andreasio
@jowek
@jeppe
@Eg0nJN
@nerdd
@davsebamse
@Jonzie_74
@mjj
@bjarkess
@engedalJeg har nu lavet et endeligt udkast jeg printer i morgen:
https://radikal.social/@siggi/114151507105063825
Tak for jeres kritik, indspark og hjælp! Min bedste fedivers oplevelse indtil nu!
Nu skal flyeren bare deles og deles ud
ps. svar ikke på dette svar, men evt. på den nye post. Så vi ikke spammer hinanden.
-
ping:
@tanyakaroli @fanden @malte @jramskov @jwcph @fideldonson @pmakholm
@andreasio
@jowek
@jeppe
@Eg0nJN
@nerdd
@davsebamse
@Jonzie_74
@mjj
@bjarkess
@engedalJeg har nu lavet et endeligt udkast jeg printer i morgen:
https://radikal.social/@siggi/114151507105063825
Tak for jeres kritik, indspark og hjælp! Min bedste fedivers oplevelse indtil nu!
Nu skal flyeren bare deles og deles ud
ps. svar ikke på dette svar, men evt. på den nye post. Så vi ikke spammer hinanden.
-
"så vi ikke spammer hinanden"
@siggi @tanyakaroli @malte @jramskov @jwcph @fideldonson @pmakholm @andreasio @jeppe @Eg0nJN @nerdd @davsebamse @Jonzie_74 @mjj @bjarkess @engedal
-
"så vi ikke spammer hinanden"
@siggi @tanyakaroli @malte @jramskov @jwcph @fideldonson @pmakholm @andreasio @jeppe @Eg0nJN @nerdd @davsebamse @Jonzie_74 @mjj @bjarkess @engedal
@fanden Jeg forstår ikke beskeden. Hvad var formålet?