Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Det Hemmeligste
  3. Seneste Afsnit: Palmes historie - del 4: Gratis penge og gratis biksemad

Seneste Afsnit: Palmes historie - del 4: Gratis penge og gratis biksemad

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Det Hemmeligste
dethemmeligste
4 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mifan@feddit.dkM This user is from outside of this forum
    mifan@feddit.dkM This user is from outside of this forum
    mifan@feddit.dk
    wrote sidst redigeret af
    This post did not contain any content.
    M 1 Reply Last reply
    0
    • mifan@feddit.dkM mifan@feddit.dk
      This post did not contain any content.
      M This user is from outside of this forum
      mummifiedclient5000@feddit.dk
      wrote sidst redigeret af

Det er ikke en podcast jeg er stødt på før, men en hurtigt overflyvning på websitet får det til at lyde lidt som Krimiland.

Kan du komme med en tl;dr og måske en vurdering af om det er ca. 80 kr. om måneden værd eller om man får indhold nok uden at betale?

mifan@feddit.dkM 1 Reply Last reply
      0
      • M mummifiedclient5000@feddit.dk

Det er ikke en podcast jeg er stødt på før, men en hurtigt overflyvning på websitet får det til at lyde lidt som Krimiland.

Kan du komme med en tl;dr og måske en vurdering af om det er ca. 80 kr. om måneden værd eller om man får indhold nok uden at betale?

mifan@feddit.dk
        wrote sidst redigeret af

Jo da, jeg kan starte med at sige, at jeg har lavet dette community på feddit, da jeg er ved at forlade Facebook, og podcasten har et samlingspunkt i en gruppe der, som jeg vil savne, men forsøger at lave lidt et alternativ.

Podcasten er faktisk udsprunget af Krimiland. Journalisten Anders Christiansen lavede en række udgaver af Krimiland med fokus på mordet på Olof Palme. Derfra blev det til en podcast på 24Syv, med navnet Det Hemmeligste af det Hemmelige, hvor Anders Christiansen havde allieret sig med Christian Kirk Muff, hvor de dykkede dybt i Olof Palme-mordet, men også tog fat i andre emner fra den skjulte verden.

Da 24syv lukkede, havde Det Hemmeligste af det Hemmelige opbygget en tilpas stor følgerskare til, at de to værter turde gå selvstændigt, trods at det blot var baseret på det ene program.

Nu har det så kørt nogle år, og selvom Palme stadig fylder noget, så får andre emner også mere og mere tid. ‘Verdens største historie’ er om mordet på Palme, ‘Follow the money’ handler om pengene og sporet efter IT-factory, ‘JFK’ er et forsøg på at fortælle om dette mord helt i dybden fra en anden vinkel og en masse andet, Findsen-sagen, Epstein-filerne, modstandsbevægelsen og eftertiden… Stay Behind. Der er så meget at tage fat på.

Overordnet handler det om ting, der foregår uden for offtentlighedens søgelys. De historier, som ikke bliver fortalt eller som skal læses mellem linjerne, når der foregår store verdensbegivenheder. Derfor har de også et uentligt nyhedsbrev, hvor de ser på aktuelle begivenheder og prøver at forstå dem gennem andre briller end dem, som normalt læser nyheder.

Det er historie, krimi, afsløringer og konspirationer, og så er det bare skide spændende.

Man skal synes emnerne er spændende for at de 80kr skal retfærdiggøres, for man får jo ikke en bred pallette som andre platforme tilbyder. Men når det så er sagt, så anbefaler jeg den til alle, som mener, at den officielle historie ikke altid er den rigtige.

M 1 Reply Last reply
        0
        • mifan@feddit.dkM mifan@feddit.dk

Jo da, jeg kan starte med at sige, at jeg har lavet dette community på feddit, da jeg er ved at forlade Facebook, og podcasten har et samlingspunkt i en gruppe der, som jeg vil savne, men forsøger at lave lidt et alternativ.

Podcasten er faktisk udsprunget af Krimiland. Journalisten Anders Christiansen lavede en række udgaver af Krimiland med fokus på mordet på Olof Palme. Derfra blev det til en podcast på 24Syv, med navnet Det Hemmeligste af det Hemmelige, hvor Anders Christiansen havde allieret sig med Christian Kirk Muff, hvor de dykkede dybt i Olof Palme-mordet, men også tog fat i andre emner fra den skjulte verden.

Da 24syv lukkede, havde Det Hemmeligste af det Hemmelige opbygget en tilpas stor følgerskare til, at de to værter turde gå selvstændigt, trods at det blot var baseret på det ene program.

Nu har det så kørt nogle år, og selvom Palme stadig fylder noget, så får andre emner også mere og mere tid. ‘Verdens største historie’ er om mordet på Palme, ‘Follow the money’ handler om pengene og sporet efter IT-factory, ‘JFK’ er et forsøg på at fortælle om dette mord helt i dybden fra en anden vinkel og en masse andet, Findsen-sagen, Epstein-filerne, modstandsbevægelsen og eftertiden… Stay Behind. Der er så meget at tage fat på.

Overordnet handler det om ting, der foregår uden for offtentlighedens søgelys. De historier, som ikke bliver fortalt eller som skal læses mellem linjerne, når der foregår store verdensbegivenheder. Derfor har de også et uentligt nyhedsbrev, hvor de ser på aktuelle begivenheder og prøver at forstå dem gennem andre briller end dem, som normalt læser nyheder.

Det er historie, krimi, afsløringer og konspirationer, og så er det bare skide spændende.

Man skal synes emnerne er spændende for at de 80kr skal retfærdiggøres, for man får jo ikke en bred pallette som andre platforme tilbyder. Men når det så er sagt, så anbefaler jeg den til alle, som mener, at den officielle historie ikke altid er den rigtige.

mummifiedclient5000@feddit.dk
          wrote sidst redigeret af

Tak for svaret og godt initiativ med at sætte et community op til noget af det der ellers holder dig på Facebook. Har haft lignende tanker, men jeg tror ærligt talt at jeg gør fediverset en tjeneste ved at undlade at forsøge at trække min grundejerforening med herover.

Jeg er stadig små 300 episoder bagud på Krimiland, men det er jo helt tydeligt at de kun lige kradser overfladen af Palme-sagen 🙃, så jeg vil overveje at abonnere på denne her hvis jeg er sulten efter mere når jeg har min backlog under kontrol 🫠.

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.