Alternativer til Zoom ?
-
Jitsi plejer at fungere helt fint: https://meet.jit.si/
- Og bigBlueButton har jeg også haft rigtig gode erfaringer med. Ditto med Nextcloud talk, hvor man kan sende deltagerlinks ud med og uden kodelås.
Men man skal finde en udbyder som f.eks. Semaphor eller data.coop til at hoste det, eller stå for det selv.
- Og bigBlueButton har jeg også haft rigtig gode erfaringer med. Ditto med Nextcloud talk, hvor man kan sende deltagerlinks ud med og uden kodelås.
-
Man kan lave enkelt- og gruppe-videoopkald med Element X.
Det, jeg har prøvet, har virket fint - men jeg har kun prøvet med mindre antal, ikke prøvet i skala, så jeg ved ikke, om det stikker helt af, hvis der er 30 eller mere. Til det personlige er det fuldt fint. -
Man kan lave enkelt- og gruppe-videoopkald med Element X.
Det, jeg har prøvet, har virket fint - men jeg har kun prøvet med mindre antal, ikke prøvet i skala, så jeg ved ikke, om det stikker helt af, hvis der er 30 eller mere. Til det personlige er det fuldt fint. -
@engedal Er der også en, hvor min mor kan dele hvad hun har på sin mobilskærm imens vi taler? Det bliver aktuelt, når jeg skal hjælpe hende med at forstå menuerne i friendica.
-
@engedal Er der også en, hvor min mor kan dele hvad hun har på sin mobilskærm imens vi taler? Det bliver aktuelt, når jeg skal hjælpe hende med at forstå menuerne i friendica.
@tidemann@friendica.dk Det kan man med Kmeet så vidt jeg husker. Er ikke lige hjemme nu
-
@tidemann@friendica.dk Man kan dele skærm på jitsi, Signal og sikkert også Matrix (har ikke prøvet)
-
H henrikkbh@friendica.world shared this topic
-
@tidemann@friendica.dk Man kan dele skærm på jitsi, Signal og sikkert også Matrix (har ikke prøvet)
@malte Jeg har lige testet med Signal. Der kunne jeg ikke få det til at fungere. Forsøger med de andre. -
Dette indlæg er slettet!
-
F flywheel@friendica.dk shared this topic