@test-forummet hej Fedi forum 👋
-
wrote on 27. feb. 2025, 07.27 sidst redigeret af
@test-forummet hej Fedi forum
-
-
@test-forummet hej Fedi forum
@daniel@social.data.coop Hej Daniel, du kommer igennem tydeligt og klart!
-
Hov, hvordan gjorde du det?!?
Eller, det ved jeg godt, men hvorfor virkede det ikke, da jeg prøvede det for et par dage siden, er der ændret i nogle indstillinger?
I hvert fald er det nu muligt at følge kategorierne fra Mastodon, f.eks. (@)farvel-big-tech(@)forum.fedi.dk . Det gør det meget nemmere for folk der vil følge med uden at oprette nye konti
For dem der vil prøve: Man kan finde kategorierne på mastodon via sidste del af linket. Hvis man f.eks åbner Snak om Tech, er linket https://forum.fedi.dk/category/2/snak-om-tech . Så på mastodon følger man (@)snak-om-tech(@)forum.fedi.dk
Jeg kan dog ikke finde idéer & tiltag, tilsyneladende pga. é’et.
-
Opfølgning for udenforstående: Ja, Sam “trykkede” på noget
-
Hov, hvordan gjorde du det?!?
Eller, det ved jeg godt, men hvorfor virkede det ikke, da jeg prøvede det for et par dage siden, er der ændret i nogle indstillinger?
I hvert fald er det nu muligt at følge kategorierne fra Mastodon, f.eks. (@)farvel-big-tech(@)forum.fedi.dk . Det gør det meget nemmere for folk der vil følge med uden at oprette nye konti
For dem der vil prøve: Man kan finde kategorierne på mastodon via sidste del af linket. Hvis man f.eks åbner Snak om Tech, er linket https://forum.fedi.dk/category/2/snak-om-tech . Så på mastodon følger man (@)snak-om-tech(@)forum.fedi.dk
Jeg kan dog ikke finde idéer & tiltag, tilsyneladende pga. é’et.
wrote on 27. feb. 2025, 16.48 sidst redigeret afEr løsning at omdøbe kategorien eller noget? Ærgerligt hvis der er en enkelt kategori man ikke kan følge med i…
-
Jeg gætter på, at Sam skal tjekke output af sit awk og se, hvad der gik galt. Men det er nok ham, der skal svare på spørgsmålet.
-
Det samme gjaldt en tidligere navn på den her kategori: “Testområde”. NodeBB havde svært ved at læse å’er
-
-
Det er her inde:
Den der hedder “Category Handle” er den man bruger til at indstille federerede “brugernavne”. Det har alle moderatorer adgang til
-
Det er her inde:
Den der hedder “Category Handle” er den man bruger til at indstille federerede “brugernavne”. Det har alle moderatorer adgang til
-
@samsapti Hvis vi ændrer glyfferne ind i category-handle til “ideer-og-tiltag” burde det så virke?
-
NodeBB kan ikke lide ampersands (&). Det provokerer en ex-typograf som mig.