Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Farvel Big Tech
  3. ✅ Har skiftet Chrome ud med Vivaldi.✅ Har skiftet Gmail og Google calendar ud med Proton.✅ Har skiftet Gemini og ChatGTP ud med Le Chat.✅ Har skiftet skiftet Google maps ud med HereWeGo.✅ Er hoppet på Oase, og Mastedont, som stadigvæk er nyt.

✅ Har skiftet Chrome ud med Vivaldi.✅ Har skiftet Gmail og Google calendar ud med Proton.✅ Har skiftet Gemini og ChatGTP ud med Le Chat.✅ Har skiftet skiftet Google maps ud med HereWeGo.✅ Er hoppet på Oase, og Mastedont, som stadigvæk er nyt.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Farvel Big Tech
danmarkskifterusaboykot
21 Indlæg 7 Posters 13 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • christofferthinggaard@expressional.socialC christofferthinggaard@expressional.social

✅ Har skiftet Chrome ud med Vivaldi.
    ✅ Har skiftet Gmail og Google calendar ud med Proton.
    ✅ Har skiftet Gemini og ChatGTP ud med Le Chat.
    ✅ Har skiftet Google maps ud med HereWeGo.
    ✅ Er hoppet på Oase, og Mastodon, som stadigvæk er nyt.

Det virker overaskende godt, og intet af det overstående har givet nævneværdige problemer.

Jeg regner med at jeg flytter ud af 80-90% af mine nuværende Big Tech løsninger indenfor 3-6 måneder, men især de sociale netværk bliver svære at skifte ud, men måske kan denne platform blive en god oplevelse?

For mig handler det ikke om at være hurtig, men om at være tydelig og at vise at lige meget hvad mine tidligere venner på den anden side af havet gør fremover, så er jeg den der er skredet. ⚡️

#danmarkskifter #usaboykot

olepoulsen@friendica.dkO This user is from outside of this forum
    olepoulsen@friendica.dkO This user is from outside of this forum
    olepoulsen@friendica.dk
    wrote sidst redigeret af

@christofferthinggaard I går skrev jeg en email til Robin Haug, salgs manager ved Volla. En del af hans svar til mig var:

Jeg selv bruger X23 dagligt, og det fungerer perfekt med både VOS og UT. Jeg vil også sige, at inden 2 måneder lancerer vi opfølger modellen til X23, som vi kalder Volla Phone Plinius.

Plinis kommer i to versioner, en med 8GB RAM/128GB ROM UMCP, UFS 2.2, og en anden ned 12/256, pris ca. 598 vs 679. Sidstnævnte vil også have pogo pin connector, hvilket indebærer at man kan tilkoble virkelig mange spændende tilbehør. Plus den bliver verdens første meshphone!

Her er to ting jeg synes lyder spændende: pogo pin connector og mesh netværk.

1 Reply Last reply
    1
    0
    Svar
    • Svar som emne
    Login for at svare
    • Ældste til nyeste
    • Nyeste til ældste
    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.