Omkring 10% af Metas omsætning er scams og andre ulovligheder... ifølge dem selv
-
Reuter har gennemgået Meta-dokumenter, hvor det fremgår, at omkring 10% af omsætningen kommer fra shady kilder. (Jeg skrev først indtægt, men det er omsætning)
Meta is earning a fortune on a deluge of fraudulent ads, documents show (reuters.com)
Gode tider for slyngler. -
M malte@radikal.social shared this topic
-
Reuter har gennemgået Meta-dokumenter, hvor det fremgår, at omkring 10% af omsætningen kommer fra shady kilder. (Jeg skrev først indtægt, men det er omsætning)
Meta is earning a fortune on a deluge of fraudulent ads, documents show (reuters.com)
Gode tider for slyngler.@mj-j det er nu 10% af omsætningen (der står "revenue", som betyder omsætning). Indtægt er for det meste også det samme som omsætning, mens at "overskud" eller "profit" er fratrukket udgifterne.
-
@mj-j det er nu 10% af omsætningen (der står "revenue", som betyder omsætning). Indtægt er for det meste også det samme som omsætning, mens at "overskud" eller "profit" er fratrukket udgifterne.
@benjaoming@social.data.coop Tak - det stod anderledes i det link, jeg fik henvisningen fra, og så er min hjerne kørt videre i sporet. Jeg retter lige.