Klistermærker og sloganmaskine
-
Fødiverset er så tungt et ord på dansk. Måske skulle vi bare kalde hele tendensen mod føderation og open source for Fri Tech.
-
Jeg kunne godt tænke mig et “Reklamer Nej Tak” skilt hvor der stod “Big Tech Nej Tak”
(for at drage parallellen mellem reklamernes invasion og papirspild og til Big Techs invasion og ressourcespild).
-
Jeg kunne godt tænke mig et “Reklamer Nej Tak” skilt hvor der stod “Big Tech Nej Tak”
(for at drage parallellen mellem reklamernes invasion og papirspild og til Big Techs invasion og ressourcespild).
@benjaoming Det er et godt forslag - et piktogram til at matche denne her bizarre diskussion:
-
@benjaoming DET HER ØNSKER JEG MIG HELT VILDT NU!! (undskyld jeg råbte, blev bare så begejstret!)
Kan nogen med skills please lave det klistermærke med samme formfaktor som dem?? Måske med en infographic der ligner en laptop hvor der er et dollartegn på skærmen, eller et kamera. -
@benjaoming DET HER ØNSKER JEG MIG HELT VILDT NU!! (undskyld jeg råbte, blev bare så begejstret!)
Kan nogen med skills please lave det klistermærke med samme formfaktor som dem?? Måske med en infographic der ligner en laptop hvor der er et dollartegn på skærmen, eller et kamera. -
Jeg kan desværre ikke finansiere noget større oplæg.
Men hvis filen nu fandtes, så kunne alle interesserede der har adgang til et makerspace med de rette værktøjer jo få dem trykt i lokale oplag. Ligesom med Debians klistermærker https://www.debian.org/logos/
Ellers kan det være der kan køres en fælleskasse på det? Jeg vil gerne bidrage, men kan ikke håndtere hele udgiften til fx. 1000 klistermærker selv.