Hej, jeg hedder Mette, og jeg har lige gjort alle sure i en debat i et lukket Facebook-netværk for et hedengangent debatforum.
-
@holsta Jeg gætter på, at du har præcist ret.
Men hvad kan man forvente af en flok mennesker, der engang helt seriøst startede en intern "krig" i gruppen over, hvorvidt man må gramse på jordbærrene i bakker for at bytte rundt og evt. endda tage et par ekstra...
På andre tidspunkter er gruppen sjov nok. Men altså...
@MThaastrup De plukker ikke engang deres egne jordbær og betaler per kilo?
Nu er det jo direkte pinligt.
-
@MThaastrup De plukker ikke engang deres egne jordbær og betaler per kilo?
Nu er det jo direkte pinligt.
-
@MThaastrup @holsta jeg dyrkede selv mine jordbær i hjemmelavet kompost fra min hjemmelavede kompostbeholder, alle der ikke gør sådan vil *åbenlyst* ikke klimaet det bedste. SÅ svært er det jo heller ikke, folkens. Men spis I bare jeres konventionelle jord-dræber-bær.
(/s hvis nu nogen læser med, som ikke kender mig)
-
@MThaastrup @holsta jeg dyrkede selv mine jordbær i hjemmelavet kompost fra min hjemmelavede kompostbeholder, alle der ikke gør sådan vil *åbenlyst* ikke klimaet det bedste. SÅ svært er det jo heller ikke, folkens. Men spis I bare jeres konventionelle jord-dræber-bær.
(/s hvis nu nogen læser med, som ikke kender mig)
@infonauten @holsta
Og fordi du gør det så godt ellers, kan du godt tillade dig at bruge 8000 kr. på nyt tøj i år bare til dig selv alene, og kassere det 5 år gamle køkken, som du ikke kan lide farven på mere -
@infonauten @holsta
Og fordi du gør det så godt ellers, kan du godt tillade dig at bruge 8000 kr. på nyt tøj i år bare til dig selv alene, og kassere det 5 år gamle køkken, som du ikke kan lide farven på mere@MThaastrup Det er alligevel mange underbukser og strømper i Rema 1000.
-
@MThaastrup Det er alligevel mange underbukser og strømper i Rema 1000.
Du gør det helt forkert. Du skal bare se på "moden", beslutte dig for at alt i dit skab er forkert og smide det hele ud. 2 gange om året.
Eller sådan noget.
-
Du gør det helt forkert. Du skal bare se på "moden", beslutte dig for at alt i dit skab er forkert og smide det hele ud. 2 gange om året.
Eller sådan noget.
@MThaastrup Undskyld.
Det er ellers 205 par underbukser til kr. 39,- per par. Så mange kan jeg slet ikke bruge.
-
@MThaastrup Undskyld.
Det er ellers 205 par underbukser til kr. 39,- per par. Så mange kan jeg slet ikke bruge.
-
Hej, jeg hedder Mette, og jeg har lige gjort alle sure i en debat i et lukket Facebook-netværk for et hedengangent debatforum.
- fordi jeg fra sidelinjen påpegede, at ALLE i tråden så ud til særligt at angribe klimabelastningen af det, de SELV sagens kunne undvære, hvilket er ren gratis omgang.
Det blev simpelthen bare for absurd med person 1, der som vegetar skældte ud på kød, person 2 der alligevel har flyskræk, person 3 der boede 800 m fra sit job og ikke havde brug for en bil...
@MThaastrup Hej Mette, du har allerede vundet point i mit lille introverte jeghadermennesker spil
-
@MThaastrup Hej Mette, du har allerede vundet point i mit lille introverte jeghadermennesker spil
@YongSun Tak, tak