En ret fin lille fortælling om Gen Z og datinglivet, fra Rosalina Krøyer
-
@lottelythje @boleteusedulis @folfdk En anden tid, før mænd begyndte konstant at shoppe efter noget bedre
@MThaastrup Det synes jeg nu alligevel er en noget af en generalisering af mænd. Jeg er overbevist om, at der er masser af mænd, der vil det samme som dig. Det er jo bare det med at finde dem - det kan være svært. For det står ikke i panden på dem.
-
@MThaastrup Det synes jeg nu alligevel er en noget af en generalisering af mænd. Jeg er overbevist om, at der er masser af mænd, der vil det samme som dig. Det er jo bare det med at finde dem - det kan være svært. For det står ikke i panden på dem.
@lottelythje @boleteusedulis @folfdk Du har ret. Det var en generalisering.
-
@lottelythje @boleteusedulis @folfdk Du har ret. Det var en generalisering.
@lottelythje @boleteusedulis @folfdk Men nej tak. Hvis ingen selv finder mig, så melder jeg mig ud af kærlighed indtil videre.
-
@lottelythje @boleteusedulis @folfdk Men nej tak. Hvis ingen selv finder mig, så melder jeg mig ud af kærlighed indtil videre.
@MThaastrup Ja, det forstår jeg godt.
-
@boleteusedulis @folfdk Ja, men hvis hun er en diskvalifikation, er det alligevel en mand jeg aldrig vil bruge min tid på. Så det er fint til at sortere - omend ikke fejlfrit, som jeg har oplevet et par gange
@MThaastrup @folfdk Jeg ville aldrig have et forhold til en mand der prioriterede mig højere end sine børn, fordi jeg tænker der så ville være noget helt galt
-
@MThaastrup @folfdk Jeg ville aldrig have et forhold til en mand der prioriterede mig højere end sine børn, fordi jeg tænker der så ville være noget helt galt
@boleteusedulis @folfdk Absolut.
Men omvendt er der også noget galt, hvis børnene DIKTERER voksenlivet.Det er ikke meningen, at en voksen mand skal lade sine teenagere bestemme, at et forhold efter mange års totalt harmoni pludselig er en trussel imod DEM, og at far derfor grædende afbryder forholdet af frygt for, at hans teenagere ellers bliver sure på ham.
Sådan rent eksempel.
Du ved -
@boleteusedulis @folfdk Absolut.
Men omvendt er der også noget galt, hvis børnene DIKTERER voksenlivet.Det er ikke meningen, at en voksen mand skal lade sine teenagere bestemme, at et forhold efter mange års totalt harmoni pludselig er en trussel imod DEM, og at far derfor grædende afbryder forholdet af frygt for, at hans teenagere ellers bliver sure på ham.
Sådan rent eksempel.
Du ved@MThaastrup @folfdk Det er jeg også enig i, og jeg blev ret chokeret, over dit "eksempel".
Men der skal være en balance.
(Beklager hvis jeg ramte en øm tå
)
-
@MThaastrup @folfdk Det er jeg også enig i, og jeg blev ret chokeret, over dit "eksempel".
Men der skal være en balance.
(Beklager hvis jeg ramte en øm tå
)
@boleteusedulis @folfdk Det gjorde du absolut ikke, jeg kom bare til at grine ad netop mit eksempel
-
@boleteusedulis @folfdk Det gjorde du absolut ikke, jeg kom bare til at grine ad netop mit eksempel
@MThaastrup Godt, du kan grine af det. For det var da virkelig ..... No words.
Jeg synes, at begge dele skal prioriteres. Det behøver ikke altid at være børnene, der har førsteprioritet. Hvis alting skulle gå efter min partners børns præmisser, så tror jeg ikke, at vi ville være sammen nu (og heller ikke omvendt for ham). Så ville jeg have følt mig sat ud på et sidespor og ikke følt mig elsket. Det må da være en balance, så alle føler sig set og hørt.
-
En ret fin lille fortælling om Gen Z og datinglivet, fra Rosalina Krøyer
Og jeg havde overset at det jo er en serie, så Rosalina fortsætter her sin fortælling:
"
Kan man finde den PeRfEKtE kæreste? Jeg prøvede at date mig frem til svaret
Gen Z-dating føles som en jobsamtale, hvor ingen vil have fastansættelsen.
"