Jeg har planer om at slette min profil på Facebook den 20.
-
Jeg har planer om at slette min profil på Facebook den 20. marts, hvor "Danmark skifter"

Facebook er efterhånden mest reklamer og grimme kommentarer, så på den måde føler jeg ikke jeg vil savne noget. Bortset måske fra selve "kontaktbogen" med folk jeg kender fra gymnasiet, fjerne fætre og kusiner m.m.
Jeg har fundet en guide frem til når jeg skal slette min profil. Måske andre har lyst til også at droppe Facebook

-
Jeg har planer om at slette min profil på Facebook den 20. marts, hvor "Danmark skifter"

Facebook er efterhånden mest reklamer og grimme kommentarer, så på den måde føler jeg ikke jeg vil savne noget. Bortset måske fra selve "kontaktbogen" med folk jeg kender fra gymnasiet, fjerne fætre og kusiner m.m.
Jeg har fundet en guide frem til når jeg skal slette min profil. Måske andre har lyst til også at droppe Facebook

@lindastisen min er allerede planlagt til sletning d. 18/2 og samme med indtagram. Jeg bruger mastodon som indtagram og socii dom det nye facebook.
-

@lindastisen Jeg droppede alle produkter fra Meta for et år siden! Resultatet af at “miste” kontakterne har konkret været, at jeg har mødtes fysisk med mennesker, som jeg ellers kun har “talt” med online de sidste mange år.
Det har været rigtig rigtig dejligt at lave livet om på dén måde!
Jeg håber, du bliver ligeså glad for beslutningen
️ -
N niels shared this topic
M madsenandersc@social.vivaldi.net shared this topic