I dag har jeg fået at vide af en samarbejdspartner at vi har fået bevilling til at lave en podcastserie om retslingvistik!
-
@SorenMRiis ja! Det er både sjovt at se dem man har hørt i radioen (de ser sjældent ud som jeg forestiller mig dem, men jeg hører dem også som filmstjerner hvis de har gode stemmer) og at høre dem man kun har set billede og/eller tekst af.
Hvis du vil have en smagsprøve på det sidste, er jeg med i Klog på Sprog på næste fredag, dvs den 27. (P1 kl 11).@tanyakaroli Forleden mødte jeg jo @Koefoed sådan både med krop og stemme og alt muligt, og det var lidt et flashback til 00ernes LiveJournal, der førte til at jeg gennem årene har mødt en del fra internettet (i en ikke-dating kontekst - den side af sagen er jo noget helt andet).
Og den 27? Der skal jeg til scanning i Rønne, så det passer nogenlunde med at du kan komme med mig på hospitalet! Så må du tage med mig til Fyn en anden gang.
-
@tanyakaroli Forleden mødte jeg jo @Koefoed sådan både med krop og stemme og alt muligt, og det var lidt et flashback til 00ernes LiveJournal, der førte til at jeg gennem årene har mødt en del fra internettet (i en ikke-dating kontekst - den side af sagen er jo noget helt andet).
Og den 27? Der skal jeg til scanning i Rønne, så det passer nogenlunde med at du kan komme med mig på hospitalet! Så må du tage med mig til Fyn en anden gang.
@SorenMRiis Det er altså meget hyggeligt det her med at vi kan tage vores små venner med i lommen
-
I dag har jeg fået at vide af en samarbejdspartner at vi har fået bevilling til at lave en podcastserie om retslingvistik! Det glæder jeg mig helt enormt til (ikke mindst fordi min partner er professionel journalist med mange års podcasterfaring, så hun tager sig af alt det jeg ikke kan
).
#forskningsformidling #retslingvistik@tanyakaroli Carlsberg formidling?
-
@tanyakaroli Carlsberg formidling?
@Koefoed lige præcis!
-
@askekammer Tak, Aske! Jeg nyder lige medvinden på cykelstien så længe den varer
️
Det skal du også gøre. Der er rigeligt at være nedtrykt over, så der bør være fuld gas, når der er noget at fejre.
Jeg så på en anden kanal, at du skal lave podcasten sammen med Janne Aagaard. Hun er en gammel bekendt, og du må hilse hende mange gange.
-
Det skal du også gøre. Der er rigeligt at være nedtrykt over, så der bør være fuld gas, når der er noget at fejre.
Jeg så på en anden kanal, at du skal lave podcasten sammen med Janne Aagaard. Hun er en gammel bekendt, og du må hilse hende mange gange.
@askekammer Det skal jeg gøre!
-
I dag har jeg fået at vide af en samarbejdspartner at vi har fået bevilling til at lave en podcastserie om retslingvistik! Det glæder jeg mig helt enormt til (ikke mindst fordi min partner er professionel journalist med mange års podcasterfaring, så hun tager sig af alt det jeg ikke kan
).
#forskningsformidling #retslingvistik@tanyakaroli Tillykke! Det er fantastisk - jeg glæder mig til at følge med og at lytte med.
-
@tanyakaroli Tillykke! Det er fantastisk - jeg glæder mig til at følge med og at lytte med.
@CiaraNi Jeg håber jeg kan leve op til mine egne forventninger, haha
-
).
#forskningsformidling #retslingvistik@tanyakaroli Hov, stort tillykke! Det er da vildt spændende, og det bliver garanteret fantastisk. Det er i hvert fald en god kombination af erfaring med mediet og ekspertviden om emnet
-
@tanyakaroli Hov, stort tillykke! Det er da vildt spændende, og det bliver garanteret fantastisk. Det er i hvert fald en god kombination af erfaring med mediet og ekspertviden om emnet
@nerdd Tak, Rasmus! Ja, jeg håber det er en vindende kombination