Vi er i gang med forberedelserne til i morgen, hvor den yngste skal igennem overgangs ritet hos humanistisk samfund, det foregår i den sorte Diamant i København, og så hjemme på matriklen.
-
Det her er kun forberedelserne! Fest og gæster und-so-weiter er først i morgen!
Og ja, når den yngste har gået til rollespil, og skal på efterskole hvor de også underviser efter rollespils principper, så må det jo godt være lidt derhenad.
Sidste vue på opsætning før det går løs!(Der kommer selvfølgelig også en rollespils skattejagt!)
@folfdk Aha. Nej, selvfølgelig kan man ikke holde humanistisk konfirmation på Kirsty Himmerlandsdag!
Jeg er imponeret over jeres forberedelsesskills.
Genlæs evt forrige trut i aften
-
Det her er kun forberedelserne! Fest og gæster und-so-weiter er først i morgen!
Og ja, når den yngste har gået til rollespil, og skal på efterskole hvor de også underviser efter rollespils principper, så må det jo godt være lidt derhenad.
Sidste vue på opsætning før det går løs!(Der kommer selvfølgelig også en rollespils skattejagt!)
@folfdk Hvor ser det hele bare perfekt ud!!!
-
Og nej, det var selvfølgelig ikke det færdige overflødighedshorn!
@folfdk Hvor er det flot!!!!
De sejeste overflødighedshorn, jeg nogensinde har set!
Håber, I får den dejligste dag. -
Og nej, det var selvfølgelig ikke det færdige overflødighedshorn!
@folfdk Hold da magle, hvor er det nogle flotte overflødighedshorn. Jeg er ved at dåne. Det hele er så flot- jeg er totalt fan. I må godt nok have knoklet. Rigtig god fest 🥳
-
Og selvfølgelig så skal gæsterne også guides i forhold til loot!
Så er det lige om lidt.
Kl 10 i den sorte Diamant i København.
Jeg har forsøgt at finpudse en tale med et par ord om kærlighed.
For alle de billeder jeg har delt viser jo ret præcist hvor meget tid og energi der er lagt i planlægningen af det her arrangement.
Og det er absolut ikke mig der har lagt mest.Så det skal vel nævnes?
Det bør værdsættes tænker jeg.Selvom det ikke som sådan er hendes dag.
-
@folfdk Hold da magle, hvor er det nogle flotte overflødighedshorn. Jeg er ved at dåne. Det hele er så flot- jeg er totalt fan. I må godt nok have knoklet. Rigtig god fest 🥳
Mange tak!!
-
@folfdk Hvor er det flot!!!!
De sejeste overflødighedshorn, jeg nogensinde har set!
Håber, I får den dejligste dag.@Camlarsch
Tak! Jeg siger det hele videre til kreatøren! -
Så er det lige om lidt.
Kl 10 i den sorte Diamant i København.
Jeg har forsøgt at finpudse en tale med et par ord om kærlighed.
For alle de billeder jeg har delt viser jo ret præcist hvor meget tid og energi der er lagt i planlægningen af det her arrangement.
Og det er absolut ikke mig der har lagt mest.Så det skal vel nævnes?
Det bør værdsættes tænker jeg.Selvom det ikke som sådan er hendes dag.
Så er festen helt slut.
De sidste gæster der lige har sagt godnat boede ret tæt på hvis man sammenligner med de andre, så de holdt ud lidt længere.3 brugte borde og et billede af bordet til eftermiddagskaffen.
Det har været en vanvittig dejlig dag, med glade gæster og en glad ung mand, specielt efter det blev afsløret at det var Nicolai (en pædagog med de syge rollespils ideer fra klubben) der kom og var spilmester for skattejagt/rollespillet om FrostFod
️
-
Så er festen helt slut.
De sidste gæster der lige har sagt godnat boede ret tæt på hvis man sammenligner med de andre, så de holdt ud lidt længere.3 brugte borde og et billede af bordet til eftermiddagskaffen.
Det har været en vanvittig dejlig dag, med glade gæster og en glad ung mand, specielt efter det blev afsløret at det var Nicolai (en pædagog med de syge rollespils ideer fra klubben) der kom og var spilmester for skattejagt/rollespillet om FrostFod
️
Og som det sidste billede fra stuen, de lys vi havde svævende oppe under loftet.
-
@folfdk Det ser altså supernørdet ud, på den festligt fede måde! Håber I har haft en dejlig dag, og at de terninger kom i spil
@fanden
Mange tak!
Det var en virkelig god dag med så mange gode ting at jeg slet ikke kan huske det hele