Jeg er totalt typen, der skal vide alt på forhånd, planlægge alle detaljer.
-
Dette indlæg er slettet!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Spontenaity can be very empowering ... though I admit, I've never tried it with a 10-yo in tow.
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup er det sådan en slags ekstrem rejse ting lige som bjergbestigning eller rafting ned af vandfald ?!
-
@MThaastrup Spontenaity can be very empowering ... though I admit, I've never tried it with a 10-yo in tow.
Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup er det sådan en slags ekstrem rejse ting lige som bjergbestigning eller rafting ned af vandfald ?!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Jeg kan godt lide at planlægge et stykke hen ad vejen, og tage resten ad hoc. Min kone sætter pris på et højere niveau af planlægning. Vi plejer at kunne mødes på midten

-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup … men det lyder som om, det er gået ok indtil videre?

-
@MThaastrup … men det lyder som om, det er gået ok indtil videre?
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @fyfor Da jeg læste dit opsalg tænkte jeg, hvorfor udsætter du dig selv for det?
Nu tænker jeg det har et pædagogisk formål.
Når man er overbevist om, at noget er godt for end barn, så gør man nogle gange ret vilde ting. -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup bare tanken om din ferie YOLO gav mig hjertebanken - så var mere om det var sådan en slags adrenalin rejse (men for introverte overtænkerer og overplanlæggere)
Hjemme hos os ville min hustru og jeg nok bare gå i koma om tanken at hvert et skridt på rejsen ikke var klar digitalt og på papir (just in case) haha
-
@MThaastrup @fyfor Da jeg læste dit opsalg tænkte jeg, hvorfor udsætter du dig selv for det?
Nu tænker jeg det har et pædagogisk formål.
Når man er overbevist om, at noget er godt for end barn, så gør man nogle gange ret vilde ting.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @fyfor Sejt du gør det. For mig personligt lyder det ikke som en lille dosis du har gang i. Men hver sit temperament.
-
@MThaastrup bare tanken om din ferie YOLO gav mig hjertebanken - så var mere om det var sådan en slags adrenalin rejse (men for introverte overtænkerer og overplanlæggere)
Hjemme hos os ville min hustru og jeg nok bare gå i koma om tanken at hvert et skridt på rejsen ikke var klar digitalt og på papir (just in case) haha
@MThaastrup @fyfor Sejt du gør det. For mig personligt lyder det ikke som en lille dosis du har gang i. Men hver sit temperament.
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @jippi Jeg er vist temmelig midt imellem
selve rejsen, altså fra hjem til destination, herunder pakning m.m., dét skal jeg have styr på 1-2 uger i forvejen & så er jeg alligevel ved at skide grønne grise de sidste 24 timer før jeg skal ud ad døren - men opholdet planlægger jeg stort set ikke; jeg har måske en vag ide om nogle ting man kan gøre / se i området, men ikke nogen forudbestilte ture eller aktiviteter 
Har overvejet sådan en afbudsrejse, bare for at prøve mig selv af

-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @fyfor Ja, fuldstændig mening. Vi bruger samme strategi i min familie. Det helt store spørgsmål er, hvornår er doser for store?
Der lød din beskrivelse som noget jeg ville kalde stor.
-
Dette indlæg er slettet!
@fyfor @MThaastrup @asbjornn hvor er det sejt!
️ for ikke at give dine traumer videre, det er smadder hårdt arbejde.
Jeg er selv lidt af en kaos pilot mht rejser, men er gift med en rejseplanlægger og har fået 50% rejseplanlægger børn. Det var voldsomt for dem at tage et år til Australien hvor det eneste vi viste da flyet lettede var hvor jeg skulle arbejde og hvor vi skulle sove de første 14 dage mens vi organiserede alt andet. Den oplevelse var skelsættende for planlæggerbarnet, som har kunne bruge oplevelsen til lettere at springe ud i sine drømme. -
@MThaastrup @jippi Jeg er vist temmelig midt imellem
selve rejsen, altså fra hjem til destination, herunder pakning m.m., dét skal jeg have styr på 1-2 uger i forvejen & så er jeg alligevel ved at skide grønne grise de sidste 24 timer før jeg skal ud ad døren - men opholdet planlægger jeg stort set ikke; jeg har måske en vag ide om nogle ting man kan gøre / se i området, men ikke nogen forudbestilte ture eller aktiviteter 
Har overvejet sådan en afbudsrejse, bare for at prøve mig selv af
@MThaastrup @fyfor Ja, fuldstændig mening. Vi bruger samme strategi i min familie. Det helt store spørgsmål er, hvornår er doser for store?
Der lød din beskrivelse som noget jeg ville kalde stor.
Dette indlæg er slettet!