Hvad bruger I lørdag aften på?
-
Jeg er åbenbart blevet barnepige for Michelles to mini-Monchhichi (også kaldet Bebichhichi)
-
Jeg er åbenbart blevet barnepige for Michelles to mini-Monchhichi (også kaldet Bebichhichi)
@MThaastrup En betroet opgave der helt sikkert kræve højeste sikkerhedsgodkendelse
-
@MThaastrup En betroet opgave der helt sikkert kræve højeste sikkerhedsgodkendelse
@tbhdk Det virker sådan. Jeg bliver i hvert fald spurgt til både om jeg husker at lege med dem, og om de sover
-
@tbhdk Det virker sådan. Jeg bliver i hvert fald spurgt til både om jeg husker at lege med dem, og om de sover
@MThaastrup @tbhdk du skal lege med dem Mette. Ikke skrive på Mastodon
Lyder hyggeligt. Jeg stener bare tennis i mangel af bedre -
@MThaastrup jeg ser en video af en mand der laver en lampe. Og om lidt skal jeg nok sove.
Så ikke helt lige så vigtigt som det du gør
-
@MThaastrup @tbhdk du skal lege med dem Mette. Ikke skrive på Mastodon
Lyder hyggeligt. Jeg stener bare tennis i mangel af bedre -
@MThaastrup jeg ser en video af en mand der laver en lampe. Og om lidt skal jeg nok sove.
Så ikke helt lige så vigtigt som det du gør
-
@MThaastrup https://m.youtube.com/watch?v=tLLaSmi4ckY hvis du vil følge med i verdens mest tålmodige mand der arbejder
-
@MThaastrup https://m.youtube.com/watch?v=tLLaSmi4ckY hvis du vil følge med i verdens mest tålmodige mand der arbejder
@svuorela Det har jeg slet ikke tålmodighed til. Men det er så fedt, at der er nichevideoer for ALT.
For tiden kan jeg godt lide en eller anden britisk mand, der rydder folks vildnis af haver op, rengør legepladser, og en enkelt gang nærmest endte med at ændre et helt hus fra en ende af.
-
@MThaastrup De ligner lidt cyberpunk-udgaven af “Bimse”-bamsen fra 80’erne
-
@MThaastrup De ligner lidt cyberpunk-udgaven af “Bimse”-bamsen fra 80’erne
@simonjust Jeg tror, at det du kalder "bimse", netop er de originale Monchhichi, som jeg også havde et par af back in the days. Det her er baby-udgaven.
-
@simonjust Jeg tror, at det du kalder "bimse", netop er de originale Monchhichi, som jeg også havde et par af back in the days. Det her er baby-udgaven.
@MThaastrup @simonjust De ligner meget en jeg havde som barn, I hvert fald.
-
@MThaastrup @simonjust De ligner meget en jeg havde som barn, I hvert fald.
@m @simonjust Original Monchhichi
-
@MThaastrup Nemlig! De hedder vist Bandai Monchhichi … Man kan stadig få dem
-
@MThaastrup Nemlig! De hedder vist Bandai Monchhichi … Man kan stadig få dem
@simonjust I know, Michelles to er købt hjem fra Asien, da hun var 2 år og fuldstændigt hovedkulds forelskede sig i dem som de første "dukker".
-
@simonjust I know, Michelles to er købt hjem fra Asien, da hun var 2 år og fuldstændigt hovedkulds forelskede sig i dem som de første "dukker".
@simonjust (hendes bedste ven i dagplejen var halvt vietnamesisk, og han havde sådan en dukke/bamse med)
-
@m @simonjust Original Monchhichi
@MThaastrup @simonjust Bimse!
-
@simonjust (hendes bedste ven i dagplejen var halvt vietnamesisk, og han havde sådan en dukke/bamse med)
@MThaastrup Jeg kan desværre ikke huske, hvordan jeg fik min (nogenlunde samme tidsregning som Grauballemanden) - men det er vildt, man stadig kan få dem
-
@MThaastrup Jeg kan desværre ikke huske, hvordan jeg fik min (nogenlunde samme tidsregning som Grauballemanden) - men det er vildt, man stadig kan få dem
@simonjust Nå ja, Lego og Barbie er også still going strong
-
@MThaastrup jeg har været til en dobbelt koncert i en fugtig kælder (pga de heftige regnskyl) på Nørrebronx (lige ved Jagvejen 69) med min Teenager.
Det var meget 🤯🤯 og meget godt.