Hvad bruger I lørdag aften på?
-
Hvad bruger I lørdag aften på?
Jeg er åbenbart blevet barnepige for Michelles to mini-Monchhichi (også kaldet Bebichhichi)
@MThaastrup
Jeg er hoppet i seng og er skidt, med ondt i hovedet og ondt i maven, så jeg lå og sov i går aftes.Håber det bare er en kort virus infektion, vi var jo på Bornholm for to uger siden, med masser af flåter, så vi er lidt bekymrede for om det kan være tbe
-
@MThaastrup
Jeg er hoppet i seng og er skidt, med ondt i hovedet og ondt i maven, så jeg lå og sov i går aftes.Håber det bare er en kort virus infektion, vi var jo på Bornholm for to uger siden, med masser af flåter, så vi er lidt bekymrede for om det kan være tbe
@folfdk @MThaastrup god mulighed for lavt impact. Men træls weekendspænding at ligge i. Håber du har det bedre i dag.
-
@MThaastrup
@folfdk @MThaastrup uha, så er det bedst at ringe til lægen, for det er en tung bekymring at gå rundt med.
-
@MThaastrup
@folfdk Jeg ville ikke være for bekymret - selv her er det jo en relativt sjælden ting, selvom det er mere udbredt her end i resten af landet.
Men det er klogt at have det i baghovedet, hvis det varer ved. Det kan trods alt være alvorligt. (En af mine venner blev indlagt i går med formodet TBE.)
-
@MThaastrup
@folfdk Åh altså, håber virkelig det bedste
-
@folfdk @MThaastrup god mulighed for lavt impact. Men træls weekendspænding at ligge i. Håber du har det bedre i dag.
@pms
Tak Pernille.
Ja, jeg har det faktisk lidt bedre her til morgen, så jeg håber det går den rigtige vej.Men nu med endnu mindre lyst til at skulle på arbejde i næste uge efter ferie
-
@MThaastrup
@folfdk åh nej, Folmer! I har vel tjekket alle lune steder på kroppen? God bedring!
-
@pms
Tak Pernille.
Ja, jeg har det faktisk lidt bedre her til morgen, så jeg håber det går den rigtige vej.Men nu med endnu mindre lyst til at skulle på arbejde i næste uge efter ferie
@folfdk Godt at høre
@pms @MThaastrup
-
@folfdk åh nej, Folmer! I har vel tjekket alle lune steder på kroppen? God bedring!
@tanyakaroli
Jo, og vi fik fat i en fnug rulle så det var let af tjekke ben osv efter vi havde været udenfor.Jeg glemte så lige at tjekke det løbetøj jeg havde hængt ud til tørre
Vi havde også glemt på forhånd at tjekke den her detalje ved ferien, så den første dag var vi ikke helt så opmærksomme.
-
@tanyakaroli
Jo, og vi fik fat i en fnug rulle så det var let af tjekke ben osv efter vi havde været udenfor.Jeg glemte så lige at tjekke det løbetøj jeg havde hængt ud til tørre
Vi havde også glemt på forhånd at tjekke den her detalje ved ferien, så den første dag var vi ikke helt så opmærksomme.
@folfdk Jeg har aldrig tænkt på at man kan bruge en fnugrulle til det - smart! Jeg krydser fingre for at det “kun” er en forkølelse eller lignende
@MThaastrup