9-års fødselsdag.
-
@MThaastrup tillykke!
@svuorela Tusind tak!
-
9-års fødselsdag.
TIDEN GÅR FOR HURTIGT 🥹
️
@MThaastrup stort tillykke
-
@MThaastrup stort tillykke
@alf149 Tusind tak!
-
9-års fødselsdag.
TIDEN GÅR FOR HURTIGT 🥹
️
Jeg kan ikke lave kage.
Jeg gjorde det alligevel. Oh well, barnet var lykkeligt og spiste to stykker.Chokoladelagkage med fyld af jordbærmousse og jordbærskiver, kantpynt (som ikke rigtigt kan ses oppefra) af chokoladekringler og jordbærkrokant-dimser og hvid glasur + et købt sukkerprint på toppen.
Whatever works.
-
9-års fødselsdag.
TIDEN GÅR FOR HURTIGT 🥹
️
@MThaastrup tillykke med hende
-
Jeg kan ikke lave kage.
Jeg gjorde det alligevel. Oh well, barnet var lykkeligt og spiste to stykker.Chokoladelagkage med fyld af jordbærmousse og jordbærskiver, kantpynt (som ikke rigtigt kan ses oppefra) af chokoladekringler og jordbærkrokant-dimser og hvid glasur + et købt sukkerprint på toppen.
Whatever works.
@MThaastrup wow - impressive!
-
Jeg kan ikke lave kage.
Whatever works.
@MThaastrup tillykke med datteren, og fem stjerner/hjerter for at lave en flot og sikkert velsmagende kage.
-
@MThaastrup tillykke med hende
@svabonius Tusind tak!
-
@MThaastrup wow - impressive!
@olegb Man kan heldigvis købe sukkerprint i specialwebshops
-
@MThaastrup tillykke med datteren, og fem stjerner/hjerter for at lave en flot og sikkert velsmagende kage.
@Chris Tusind tak!