På vej i Go Aften DK og slå et slag for fediverset og alternative sociale medier
-
På vej i Go Aften DK og slå et slag for fediverset og alternative sociale medier
-
@maiathecyberwitch give 'em hell(-vede)!
-
@maiathecyberwitch Woot!
-
@maiathecyberwitch niiiice!
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
@maiathecyberwitch Godt kæmpet Maia!
-
@maiathecyberwitch jeg håber nogen kan optage det og putte det på peertube
-
@maiathecyberwitch Godt kæmpet Maia!
@maiathecyberwitch Men ej jeg bliver irriteret over de ikke lader dig tale færdige om alle de alternativer vi har.
-
@maiathecyberwitch du er for sej!! Hvordan gik det?
-
@maiathecyberwitch du er for sej!! Hvordan gik det?
@benjaoming godt synes jeg
-
@maiathecyberwitch Men ej jeg bliver irriteret over de ikke lader dig tale færdige om alle de alternativer vi har.
@abekonge mega irriterende. Men nu har jeg introduceret ideen i det mindste
-
@benjaoming godt synes jeg
@maiathecyberwitch @benjaoming
Enig! Jeg synes det var præcist og klart formuleret
-
M malte@radikal.social shared this topic
-
@maiathecyberwitch Er der nogen der har lagt et klip op af det? Dejligt at høre du får budskabet ud på sendefladen!
-
@maiathecyberwitch Er der nogen der har lagt et klip op af det? Dejligt at høre du får budskabet ud på sendefladen!
@malte @maiathecyberwitch
Hvis der kommer en video
-
M malte shared this topic
-
@malte @maiathecyberwitch
Hvis der kommer en video
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@andreasio @malte tak for at dele! Stenet at de har inviteret Oase-fyren ind. Jeg har stor respekt for hans projekt, men det er jo på ingen måder en megafon-platform som eks. Moderaterne eftersøger.
Og hold kæft hvor er det ærgerligt at det ikke nåede at blive nævnt at Mastodon har tyske rødder! (Hvilket jeg ikke bebrejder @maiathecyberwitch af åbenlyse grunde) -
R reynir@social.data.coop shared this topic
-
@andreasio @malte tak for at dele! Stenet at de har inviteret Oase-fyren ind. Jeg har stor respekt for hans projekt, men det er jo på ingen måder en megafon-platform som eks. Moderaterne eftersøger.
Og hold kæft hvor er det ærgerligt at det ikke nåede at blive nævnt at Mastodon har tyske rødder! (Hvilket jeg ikke bebrejder @maiathecyberwitch af åbenlyse grunde)@reynir @malte @maiathecyberwitch det er første gang jeg har set den vært. Meget irriterende type. (Tror jeg alle i studiet synes) Til gengæld er Maia næsten helt kølig. Jeg syntes det var et win.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Dette indlæg er slettet!
@andreasio@mastodon.social
Lydfilen følger åbenbart ikke med over på vores forum. Men man kan følge linket til det oprindelige indlæg og høre den her: -
S snue@radikal.social shared this topic
-
@reynir @malte @maiathecyberwitch det er første gang jeg har set den vært. Meget irriterende type. (Tror jeg alle i studiet synes) Til gengæld er Maia næsten helt kølig. Jeg syntes det var et win.
@andreasio @malte @maiathecyberwitch jeg har kun lydfilen, så jeg er ikke sikker på hvem værten er. Menja enig i at Maia gjorde det rigtig godt
-
@andreasio @malte @maiathecyberwitch jeg har kun lydfilen, så jeg er ikke sikker på hvem værten er. Menja enig i at Maia gjorde det rigtig godt
@reynir @andreasio @malte værten var Søren Lippert
-
@reynir @andreasio @malte værten var Søren Lippert
@maiathecyberwitch @reynir @malte ham har jeg hørt svigermor tale om. Nu kan jeg bedre forstå at hun og jeg har det svært