Hmm, jeg troede der ville være lidt mere klar her i storrumskontoret …
-
@simonjust @tanyakaroli Det er rimeligt tykt, så jeg tænker strømforsyning.
Men bare for at få det helt grundlæggende væk: Kan du se, at Mac'en får strøm fra den i det hele taget, så vi kan konkludere, at kablet ikke er busted?@mjj @simonjust Ha, det lykkedes! Kablet skulle ikke i stikket foran på dockingstationen, men i det bagpå (??).
Nå, tak fordi I fik mig motiveret til at fortsætte med at prøve. Det var vist dagens succesoplevelse 🥳 -
@mjj @simonjust Ha, det lykkedes! Kablet skulle ikke i stikket foran på dockingstationen, men i det bagpå (??).
Nå, tak fordi I fik mig motiveret til at fortsætte med at prøve. Det var vist dagens succesoplevelse 🥳@mjj @simonjust Nu har jeg også fået tastaturet til at virke 🥰
-
@tanyakaroli Laptop, vandflaske, kaffekop, teske. Du har alt, det var dagens arbejde. Gå du bare hjem og begynd arbejdet rigtigt i morgen eller onsdag
@tofticles @andersvb @simonjust
@fanden Jeg er meget tæt på at følge dit råd (dumt nok har jeg lagt et møde kl 14.30 - men derefter!)
@tofticles @andersvb @simonjust -
@tanyakaroli *Mandags minde*.
Sorry, jeg kunne ikke lade være.
@fanden den lå lige til højrebenet
-
@mjj @simonjust Nu har jeg også fået tastaturet til at virke 🥰
Hurra for Fediversevennerne @mjj @simonjust
Cc @tanyakaroli
-
Hurra for Fediversevennerne @mjj @simonjust
Cc @tanyakaroli
@Chris @mjj @simonjust Altid hurra for jer, nemlig 🥳
-
@fanden Jeg er meget tæt på at følge dit råd (dumt nok har jeg lagt et møde kl 14.30 - men derefter!)
@tofticles @andersvb @simonjust@tanyakaroli Ja, det var måske ikke så hensynsfuld planlægning af fortids-Tanya
-
@tanyakaroli Ja, det var måske ikke så hensynsfuld planlægning af fortids-Tanya
@fanden Nej, hende ville jeg gerne sparke over benet
-
@mjj @simonjust Nu har jeg også fået tastaturet til at virke 🥰
@tanyakaroli @mjj @simonjust Og Hurra for diversiteten!
Apple, Lenovo, HP, Thinkpad og NEC spotter jeg.
Edit: Og Belkin!
Det er også ambitiøst på sådan en mandag
Jeg sender en PS/2 mus og en printer med Centronics, så har du også noget at få tirsdagen til det gå med
-
@tanyakaroli @mjj @simonjust Og Hurra for diversiteten!
Apple, Lenovo, HP, Thinkpad og NEC spotter jeg.
Edit: Og Belkin!
Det er også ambitiøst på sådan en mandag
Jeg sender en PS/2 mus og en printer med Centronics, så har du også noget at få tirsdagen til det gå med
@oldrup haha, det er dælme godt spottet (og mere end jeg selv har tænkt over at der er)!