Kom til at se en reel hvor en selvudnævnt helseguru mener, at alt fra natskyggefamilien skader din aura og gør den sort.
-
@YongSun Også her. Tomat, chili, aubergine, kartoffel, peberfrugt... Allesammen natskygge.
@fanden jeg er ikke så kartoffelglad - foretrækker ris med mindre det er en god kartoffelmos. Så skovler jeg det ind som var der ingen morgendag.
-
@fanden jeg er ikke så kartoffelglad - foretrækker ris med mindre det er en god kartoffelmos. Så skovler jeg det ind som var der ingen morgendag.
@YongSun De der danske sovs og kartofler er heller ikke min favorit, men jeg siger ikke nej til en skål pomfritter eller chips
-
-
@SorenMRiis @YongSun Det er en familiesammenkomst!
-
@SorenMRiis @YongSun Det er en familiesammenkomst!
@fanden @SorenMRiis PAS PÅ AURAEN Søren - den er ude efter din AURA!!!
-
@fanden @SorenMRiis PAS PÅ AURAEN Søren - den er ude efter din AURA!!!
-
Kom til at se en reel hvor en selvudnævnt helseguru mener, at alt fra natskyggefamilien skader din aura og gør den sort. Men den mængde jordbær, jeg har indtaget over sommeren, er min aura sort som kul - nu er I advaret! #auraadvarsel
@YongSun Noooo. Vent. Spiser ikke jordbær og ikke særligt mange kartofler. Jeg kan tage det roligt. Familien derimod der indtog en jordbærtærte til kaffen i dag. Not so much.
-
@YongSun Noooo. Vent. Spiser ikke jordbær og ikke særligt mange kartofler. Jeg kan tage det roligt. Familien derimod der indtog en jordbærtærte til kaffen i dag. Not so much.
@mutter01 ej men jordbær er safe - mit antagelse det var natskygge er debunket - så er det vist kun meloner og kivier man ikke må spise - og jeg har indtaget RIGELIGT med vandmelon til at farvet HELE min aura sort!
-
@SorenMRiis @fanden Sort som din aura efter du har indtaget dem - siger det bare Søren, du er advaret!
-
@SorenMRiis @fanden Sort som din aura efter du har indtaget dem - siger det bare Søren, du er advaret!
-
Kom til at se en reel hvor en selvudnævnt helseguru mener, at alt fra natskyggefamilien skader din aura og gør den sort. Men den mængde jordbær, jeg har indtaget over sommeren, er min aura sort som kul - nu er I advaret! #auraadvarsel
Jeg kan konstatere at jeg er fordømt til evig manglende lys og frelse:
https://www.tiktok.com/@thisismariyaofficial/video/7490278432933301534 -
@SorenMRiis @fanden - nu får jeg lyst til lilla kartofler - er jeg fortabt?
-
@SorenMRiis @fanden - nu får jeg lyst til lilla kartofler - er jeg fortabt?
@YongSun De er desværre lidt svære at koge - de bliver overkogt for et godt ord, så i aftes kunne jeg kun få fisket to kartofler op af gryden i hel tilstand, og resten fik så lige et skvæt fløde og blev pisket til en hurtig kartoffelmos, der fik en meget speciel lyseblå/lavendel farve!
(Og fordi vi havde gæster, satte jeg mosen med en tylle, hvilket nærmest fik det til at ligne en cupcake til et gender-reveal-helvede...)
-
@YongSun De er desværre lidt svære at koge - de bliver overkogt for et godt ord, så i aftes kunne jeg kun få fisket to kartofler op af gryden i hel tilstand, og resten fik så lige et skvæt fløde og blev pisket til en hurtig kartoffelmos, der fik en meget speciel lyseblå/lavendel farve!
(Og fordi vi havde gæster, satte jeg mosen med en tylle, hvilket nærmest fik det til at ligne en cupcake til et gender-reveal-helvede...)
@SorenMRiis @fanden jeg ville spise lavendel kartoffelmos som en mis
-
@SorenMRiis @fanden jeg ville spise lavendel kartoffelmos som en mis
-
@SorenMRiis @fanden jeg modtager gerne en invitation jatak
-
@SorenMRiis @fanden jeg modtager gerne en invitation jatak
@YongSun Du siger bare til, når du næste gang er på Bornholm... (Såfremt jeg stadig har Blå Congo til den tid.)
-
@YongSun Du siger bare til, når du næste gang er på Bornholm... (Såfremt jeg stadig har Blå Congo til den tid.)
@SorenMRiis Uanset skal jeg nok sige til