Min 3d printer har været igang med at lave ekstra bobbins til mit krydsnøgleapperat.
-
@SuneAuken Jeg har åbnet det og jeg er ganske overrasket. Ikke en indkaldelse, bare en trussel om en indkaldelse.
@mutter01 Der er nu ikke noget som en trussel til at lyse formiddagen op.
-
@mutter01 Der er nu ikke noget som en trussel til at lyse formiddagen op.
@SuneAuken Livet er skønt.
-
@mutter01 gyyys ja. Åbn det straks. Man skal ikke udskyde sligt.
@SuneAuken PS. Elsker at du bruger ordet “sligt”. Ved personer født efter 1980 hvad det betyder?
-
@SuneAuken PS. Elsker at du bruger ordet “sligt”. Ved personer født efter 1980 hvad det betyder?
-
@SuneAuken Hehe. Personligt er jeg født i 1969. Jeg har muligvis læst lidt for mange danske bøger der er ældre end mine bedsteforældre. Det danske sprog er skønt og når en pludseligt bruger ord der ellers er glemt, bringer mig glæde.
-
@SuneAuken Hehe. Personligt er jeg født i 1969. Jeg har muligvis læst lidt for mange danske bøger der er ældre end mine bedsteforældre. Det danske sprog er skønt og når en pludseligt bruger ord der ellers er glemt, bringer mig glæde.
Jeg kan heller ikke helt hævde at være født før 1920.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Nu er alle masker sikret med nylon tråden det fulgte med strikkemaskinen.
En rigtig Frankenstein samling. Missede lige en maske der nu er sikret. Den bliver blokket som den er og næste trin er ærmer.
-
En rigtig Frankenstein samling. Missede lige en maske der nu er sikret. Den bliver blokket som den er og næste trin er ærmer.
Det er sgu da ik så ringe når man tænker på at det er første projekt på en strikkemaskine der nok er ældre end jeg.
-
Nu er alle masker sikret med nylon tråden det fulgte med strikkemaskinen.
@mutter01 Sikke en kamp du har med tabte masker.
Falder garnet ud ad slæden eller strikker maskerne ikke på nålene?Er det strikkemaskinegarn du bruger, eller bare almindeligt garn?
-
@mutter01 Sikke en kamp du har med tabte masker.
Falder garnet ud ad slæden eller strikker maskerne ikke på nålene?Er det strikkemaskinegarn du bruger, eller bare almindeligt garn?
@Trine_DK De gange hvor jeg har tabt mange masker har det været en fejl 40. Og de andre gange er vist bare noget der kan ske, med det har kun været 5/6 masker og hurtigt ordnet.
-
@Trine_DK De gange hvor jeg har tabt mange masker har det været en fejl 40. Og de andre gange er vist bare noget der kan ske, med det har kun været 5/6 masker og hurtigt ordnet.
@Trine_DK Dette garn er noget gammelt udgået dansk eller svensk 100 % uld der er købt i en eller anden genbrug. Det kradser som ind i…. Men farverne og tykkelsen passede sammen, så hvorfor ikke. Jeg har ikke lavet prøver på dette, så det bliver rigtigt spændende når jeg skal vaske det.
-
Det er sgu da ik så ringe når man tænker på at det er første projekt på en strikkemaskine der nok er ældre end jeg.
Blockparty…
Og så begynder vi på ærmerne. -
A alf149@social.data.coop shared this topic