[2026-02-20] Fri snak fredag
-
Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!
Trump har lige betegnet USA højesteret som “slimeballs”.
Næste skridt er formentlig at højesteret afskaffes. -
Mn internetforbindelse røg ved.middagstid. Så er der desværre ikke så meget at gøre, andet end at støvsuge hytten, så er der det mindre, der skal klares i weekenden. Nåede også i bad, så man er klar til at skaffe ud og have en hyggelig aften med gamle kollegaer.
Mit trådløse netværk forsvinder næsten hver fredag lidt efter frokost. Meget mystisk. Det er hos Oister/3, men de melder aldrig fejl i driftstatus.
-
Trump har lige betegnet USA højesteret som “slimeballs”.
Næste skridt er formentlig at højesteret afskaffes.Altså det ville trods alt nok være et skridt for langt, ligesom han ikke lykkedes med at fjerne nationalbankens uafhængighed.
-
Mit trådløse netværk forsvinder næsten hver fredag lidt efter frokost. Meget mystisk. Det er hos Oister/3, men de melder aldrig fejl i driftstatus.
Lyder virkeligt ikke som noget man skal finde sig i…
-
Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!
Var til 20 ugers scanning i går.
Der lever et menneske i min kone

Sygeplejersken snakkede som en lydoptagelse - jeg smilede under hele seancen.
Normalt er godt, alt er normalt.
23 års bowmore til aften.
-

-

Tillykke!!
Forhåbentlig ikke til din kone

-
Kan jeg overbevise en teenager i 2040 om at 47(?) års bowmore er the shit til lotr extended er det sgu det hele værd.
-
Tillykke!!
Forhåbentlig ikke til din kone

Mange tak

Nej for helvede
Vi fik en alkoholfri gt før maden
Men når jeg jeg ser på indholdet i alkogolfri gin så er det tæt på jeg tror alkohol er sundere
-
Kan jeg overbevise en teenager i 2040 om at 47(?) års bowmore er the shit til lotr extended er det sgu det hele værd.
@Tralle den er stadig en 23 års Bowmore til den tid - det tæller ikke, når den er puttet i flasken.

Sønnike var ikke til LOTR, men kunne godt fanges af "It is a period of civil war.", der rullede op over skærmen...