Så er det vist blevet tid til at poppe den STORE røde sodavand 😘
-
@anport Se om ikke Etcher fungerer bedre på din nye Linux-maskine
Hvis du bliver bidt af en gal distrohopper, vil jeg anbefale Ventoy, som er betragtelig nemmere at dumpe nye installationsmedier på. Men for nu har du jo en USB du kan installere Mint fra.
-
-
S sigmundur@radikal.social shared this topic
-
Så er det vist blevet tid til at poppe den STORE røde sodavand
Tak allesammen for Jeres gode råd, tips & tricks.️ #linuxmint #goodbyewindows10
@anport Du kommer aldrig til at gå tilbage efter det. Tillykke med at tage skridtet!
-
Så er det vist blevet tid til at poppe den STORE røde sodavand
Tak allesammen for Jeres gode råd, tips & tricks.️ #linuxmint #goodbyewindows10
@anport det er så godt gået.
Og meget fedt at vi nu kan se tilbage og konstatere at det svære ved at installere Linux faktisk er bøvl med Windows
-
Og meget fedt at vi nu kan se tilbage og konstatere at det svære ved at installere Linux faktisk er bøvl med Windows
@benjamin ha ha, ja, præcis. Men det er også så’n, at jo mere det driller indledningsvist jo større er glæden ved at det endelig lykkes.
Ja, jeg blev sgu’ da nærmest helt varm i kinderne, da laptoppen endelig(!) bootede fra USB-nøglen -
@benjamin og tak for din anbefaling af Linux Mint i øvrigt. Det spillede bare fra første sekund og er super pædagogisk og intuitivt at navigere rundt i
På en skala fra 1 til 10: 10
-
A anport@mastodon.social shared this topic
-
@klgn tak, det var ikke uden knotne udbrud og pusten og stønnen, men jeg gjorde det fandmé med et læs tålmodighed
-
-
-
@klgn @asbjornn problemet er løst, takket være @simonjust - “service cups restart” var det magisk ord i Terminalen. Jeg er meget glad lige nu