Mit køleskab (chokolade er bedst kold - I will die on this hill!) har næsten fuld favorit-chokoladebingo
-
Mit køleskab (chokolade er bedst kold - I will die on this hill!) har næsten fuld favorit-chokoladebingo
- Hvid Crunch (fra Normal, for fås ikke i DK ellers mere)
- Kvikk Lunsj (selvfølgelig med hjem fra Oslo!)Mangler bare lige Aero - kan nogen ikke lige hente dem i Irland eller UK for mig
?
Hvad er jeres top-3-chokolade
?
-
- Kvikk Lunsj (selvfølgelig med hjem fra Oslo!)Mangler bare lige Aero - kan nogen ikke lige hente dem i Irland eller UK for mig
?
?
@MThaastrup Hvem er de monstre, der ikke putter choko i køleskab?!
Det er jo ikke chokoladesovs eller nutella...
Vi er kommet til at æde vores chokolade, så må på indkøbstogt
.
EDIT: Top 3: Lakridschokokugler fra Bülow, Lemon hvid choko og marabou salt-karamel.
-
@MThaastrup Hvem er de monstre, der ikke putter choko i køleskab?!
Det er jo ikke chokoladesovs eller nutella...
Vi er kommet til at æde vores chokolade, så må på indkøbstogt
.
EDIT: Top 3: Lakridschokokugler fra Bülow, Lemon hvid choko og marabou salt-karamel.
@tofticles Altså et hus uden chokolade er jo - ikke godt! Afsted på indkøb med dig
-
?
?
@MThaastrup jeg er blevet helt pjattet med Ragusa fra Schweiz og Center (fra svenske Cloetta - mest dem med søsalt og karamel) …
Begge vækker et guffende gufmonster i mig -
@tofticles Altså et hus uden chokolade er jo - ikke godt! Afsted på indkøb med dig
@MThaastrup Skal nok! (Fik også lige tilføjet min top3)
Tager med hjem på vejen - hvis ikke @svedigtype er kommet mig i forkøbet ... og ellers overlever vi nok dobbelt-op 🤪.
-
?
?
1) Ren, mørk chokolade af god kvalitet
2) Ren, mørk chokolade
3) Ehhh. Ok, en lille snert af orange-smag. -
?
?
@MThaastrup Måske en mørk bounty.
Men jeg lagerfører dem sjældent. De har det med at fordampe når jeg gør det. -
@MThaastrup jeg er blevet helt pjattet med Ragusa fra Schweiz og Center (fra svenske Cloetta - mest dem med søsalt og karamel) …
Begge vækker et guffende gufmonster i mig@anport Center med havsalt og karamel har jeg faktisk også haft en rulle af - spiste de sidste 4 i går
. De er gode!
-
?
?
@MThaastrup
- Marabou Schweizernød, hvilket fik min ex-kollega til at mene, at jeg var en gammel dame indeni.
- Rittersport hvid chokolade med hele hasselnødder, hvilket får min hvid-chokolade-hadende familie til at himle ad mig
- Marabou saltkaramel, hvilket er min anledning til at tage til Sverige... ja, jeg afslører, at min selvforståelse af, at jeg er sådan en, der kun er til mørk kvalitetschokolade, er ret flosset.
-
?
?
@MThaastrup SÆFØLI! skal choko være kold
Hmm, Top-3... well, alt med rom-rosiner (men UDEN fucking nødder, Ritter Sport!
) - lakrids-choko-kugler (min erfaring er at selv discount-modellerne holder
) - After Eight (fordi jeg er én million år gammel...)
-
@MThaastrup SÆFØLI! skal choko være kold
Hmm, Top-3... well, alt med rom-rosiner (men UDEN fucking nødder, Ritter Sport!
) - lakrids-choko-kugler (min erfaring er at selv discount-modellerne holder
) - After Eight (fordi jeg er én million år gammel...)
@jwcph Ååååh, jeg glemte jo After Eight og andre pebermynteting på min top 3 ... Kh en anden, der også er en million år gammel
@MThaastrup -
?
?
@MThaastrup Jeg har et par plader 70 og 80% chokolade i køleskabet, for min kæreste vil gerne lade som om han er på slankekur uden at gøre noget for det. (Han er sex-on-legs, så jeg er ret ligeglad med hans kur! Men jeg leger gerne med.)
-
?
?
@MThaastrup Mine 3 favoritter:
1: Hvid Twix
2: Mint chokolade (after eight eller efterligninger er fint)
3: Ritter Sport med Pauline eller kiksCome at me!
-
1) Ren, mørk chokolade af god kvalitet
2) Ren, mørk chokolade
3) Ehhh. Ok, en lille snert af orange-smag.@pmakholm Orange-chokolade er fantastisk
-
@MThaastrup Måske en mørk bounty.
Men jeg lagerfører dem sjældent. De har det med at fordampe når jeg gør det.@svuorela Ups
-
@MThaastrup
- Marabou Schweizernød, hvilket fik min ex-kollega til at mene, at jeg var en gammel dame indeni.
- Rittersport hvid chokolade med hele hasselnødder, hvilket får min hvid-chokolade-hadende familie til at himle ad mig
- Marabou saltkaramel, hvilket er min anledning til at tage til Sverige... ja, jeg afslører, at min selvforståelse af, at jeg er sådan en, der kun er til mørk kvalitetschokolade, er ret flosset.
@Camlarsch Marabou schweizernød er god
-
@jwcph Ååååh, jeg glemte jo After Eight og andre pebermynteting på min top 3 ... Kh en anden, der også er en million år gammel
@MThaastrup@Camlarsch @jwcph AFTER EIGHT! Jeg er også en million år, så. Jeg kan også godt lide blomme i madeira og jordbær i champagne
-
@MThaastrup Jeg har et par plader 70 og 80% chokolade i køleskabet, for min kæreste vil gerne lade som om han er på slankekur uden at gøre noget for det. (Han er sex-on-legs, så jeg er ret ligeglad med hans kur! Men jeg leger gerne med.)
@SorenMRiis Jeg er sådan en, der har køleskabet fyldt af chokolade, og skabet fyldt af slik.
Men. Vi spiser det egentlig ikke ret meget, hverken Michelle eller jeg - vi køber det bare 🫣
-
@Camlarsch Marabou schweizernød er god
@MThaastrup Men du ved godt, du er et forkasteligt eksempel på den menneskelige race, hvis du køber noget fra Mondelez, ikke?
(REF: dit tidligere opslag om folk med standarder for, hvordan andre skulle opføre sig viz: klima og så videre...)
-
@MThaastrup Mine 3 favoritter:
1: Hvid Twix
2: Mint chokolade (after eight eller efterligninger er fint)
3: Ritter Sport med Pauline eller kiksCome at me!
@Strit Men det er jo GODE forslag. De billige After Eight-kopier holder også, enig.