Mit køleskab (chokolade er bedst kold - I will die on this hill!) har næsten fuld favorit-chokoladebingo
-
@tofticles @MThaastrup altså jeg tager chokoladen og fører den ind i munden. Jeg har ikke behov for at kramme eller nusse den først. Og skulle der være lidt på fingrene, hvilket er virkelig sjældent, så lever jeg med det. Hellere det end smagsløs kold chokolade
@klgn @MThaastrup Som sagt: Monster!
Man krammer sin chokolade før man æder den! Alt andet er da helt uacceptabelt
.
Sådan en skål med chokoladestykker, hvor de klistrer sammen.. næh du, fine kolde stykker, der kan nydes uden fedteri (og opvarmes i munden)!
-
@klgn @MThaastrup Som sagt: Monster!
Man krammer sin chokolade før man æder den! Alt andet er da helt uacceptabelt
.
Sådan en skål med chokoladestykker, hvor de klistrer sammen.. næh du, fine kolde stykker, der kan nydes uden fedteri (og opvarmes i munden)!
@tofticles @MThaastrup det gode ved det her, at der jo bare er chokolade til alle. I kan tage det kolde, mens jeg kan nyde den lækre stuetempererede
️
-
@tofticles @MThaastrup det gode ved det her, at der jo bare er chokolade til alle. I kan tage det kolde, mens jeg kan nyde den lækre stuetempererede
️
@klgn @tofticles "lækre stuetempererede" - jeg kan altså ikke klare den slags selvmodsigelser i samme sætning
-
️
@klgn @MThaastrup Lige om lidt fortæller du os jo at du ikke putter smør under nutellaen...
-
@klgn @MThaastrup Lige om lidt fortæller du os jo at du ikke putter smør under nutellaen...
@tofticles @MThaastrup jeg spiser ikke Nutella
-
@tofticles @MThaastrup jeg spiser ikke Nutella
@klgn @tofticles Det gør jeg så heller ikke. Nutella er et dårligt eksempel her, synes jeg
-
@klgn @tofticles Det gør jeg så heller ikke. Nutella er et dårligt eksempel her, synes jeg
@MThaastrup @tofticles det skal bare i køleskabet, Mette🤪
-
@MThaastrup @tofticles det skal bare i køleskabet, Mette🤪
@klgn @tofticles det tror jeg ikke hjælper på det konsistensissue, jeg har med både det og peanutbutter
-
@klgn @tofticles det tror jeg ikke hjælper på det konsistensissue, jeg har med både det og peanutbutter
@MThaastrup @tofticles men det smager jo bedre koldt, det har jeg lige fået tudet ørene fulde om
-
@MThaastrup @tofticles men det smager jo bedre koldt, det har jeg lige fået tudet ørene fulde om
@klgn @tofticles Ja, chokolade - sgu da ikke nøddesmør. Intet kan redde det