Hvis I får mulighed for at komme til foredrac med Lars Grundvad om Fæstedskatten, så gør det.
-
Hvis I får mulighed for at komme til foredrac med Lars Grundvad om Fæstedskatten, så gør det. Der er så utrolig meget viden at hente, når en skat bliver fundet i en kontekst og bliver udgravet korrekt. Så bliver den overfladiske historie om vikingeguld hurtigt mindre vigtig, og historien om magt og legitimiseringen af magten træder tydeligt frem.
@mrundkvist Jeg kan også forstå, du har en andel i Lars' forståelse af fundet.

-
Hvis I får mulighed for at komme til foredrac med Lars Grundvad om Fæstedskatten, så gør det. Der er så utrolig meget viden at hente, når en skat bliver fundet i en kontekst og bliver udgravet korrekt. Så bliver den overfladiske historie om vikingeguld hurtigt mindre vigtig, og historien om magt og legitimiseringen af magten træder tydeligt frem.

@saederup @mrundkvist Ha ha jeg læste det som Fæsteds-katten. Se hvad du ønsker at se

-

@saederup
Älskar Fæsted!
️ -
@saederup @mrundkvist Ha ha jeg læste det som Fæsteds-katten. Se hvad du ønsker at se

@hunspirillen @saederup @mrundkvist
Fæsteds-katten er en del af Fæsted-skatten måske?

(Jeg læste også forkert!)
-
@hunspirillen @saederup @mrundkvist
Fæsteds-katten er en del af Fæsted-skatten måske?

(Jeg læste også forkert!)
@folfdk @saederup @mrundkvist En kat er altid en skat