Frit Palæstina i monitoren!
Ikke-kategoriseret
3
Posters
0
Visninger
-
Frit Palæstina i monitoren!
Go' morgen danmark leverer.
Air guitar player interrupts danish national television with a free palestine and flag.
-
mit gæt er at det segment for hvem "Go' morgen' Danmark" er et program det giver mening at se, vil få en lille smule lettere ved at ignorere folkemordet, fordi de nu kan associere det med en bestemt gruppe yngre menneskers fjol og pjat (luftguitar). Jeg sympatiserer med handlingen, jeg tror bare ikke den er med til at mainstreame modstanden mod folkemordet. Gode råd er dyre. Sys stadig det er fedt gjort.
-
mit gæt er at det segment for hvem "Go' morgen' Danmark" er et program det giver mening at se, vil få en lille smule lettere ved at ignorere folkemordet, fordi de nu kan associere det med en bestemt gruppe yngre menneskers fjol og pjat (luftguitar). Jeg sympatiserer med handlingen, jeg tror bare ikke den er med til at mainstreame modstanden mod folkemordet. Gode råd er dyre. Sys stadig det er fedt gjort.
@dj_brevet Nej det kan du have ret i.
Men altså tænker vi bare alle sammen skal fyre den af på hver vores måde. Det er vel det der skaber mainstream.Men det skal ikke stå alene med enkeltstående kreative aktioner. Der skal også kontinuerligt, langsigtet arbejde med sanktioner, divestment og kulturel boykott. Det er dejligt at folk også har gang i det, og bruger de demokratiske indgange der er til det, i fx medlemsdemokrati.