Vi har i bogstaveligste forstand rotter på loftet, og jeg hader de små møgdyr men har prøvet at ignorere det og håbet de gik væk (lol).
-
Vi har i bogstaveligste forstand rotter på loftet, og jeg hader de små møgdyr men har prøvet at ignorere det og håbet de gik væk (lol).
Det gør de selvfølgeligt ikke, men satte fælder I nat og der var to små døde gnavere I dag - stor success! Den ene var klamt nok spist delvist af nogle af de andre.
Fik jeg nævnt at jeg hader rotter?
-
Det gør de selvfølgeligt ikke, men satte fælder I nat og der var to små døde gnavere I dag - stor success! Den ene var klamt nok spist delvist af nogle af de andre.
Fik jeg nævnt at jeg hader rotter?
@EvilCartyen vi har et område i udkanten af byen, hvor der er gode forhold for rotter, og husene op til er gamle og.. velbesøgte.
En bekendt fik til opgave at sætte fælder i et af husene, og beboeren ringede, da de hørte en fælde klappe. 15 minutter senere fandt min kammerat en fælde med en halv rotte i. -
@EvilCartyen vi har et område i udkanten af byen, hvor der er gode forhold for rotter, og husene op til er gamle og.. velbesøgte.
En bekendt fik til opgave at sætte fælder i et af husene, og beboeren ringede, da de hørte en fælde klappe. 15 minutter senere fandt min kammerat en fælde med en halv rotte i.@mk ja, det er sådan nogle ækle skabninger. Heldigvis har jeg fundet ud af at de ikke kan modstå kondenseret mælk eller dulce de leche, så de er blevet nemmere at fange.
Jeg sksl sf finde ud af hvor de kommer ind, men sidst jeg havde en rottefænger ude sukkede de bare opgivende. Gamle 70er huse med træer og skure og alt muligt, og de kan springe halvanden meter.
Heldigvis er det er koldt loft uden anvendelse, så det er ikke fordi de er inde i huset på dén måde. Men de skal stadig dø.
-
@mk ja, det er sådan nogle ækle skabninger. Heldigvis har jeg fundet ud af at de ikke kan modstå kondenseret mælk eller dulce de leche, så de er blevet nemmere at fange.
Jeg sksl sf finde ud af hvor de kommer ind, men sidst jeg havde en rottefænger ude sukkede de bare opgivende. Gamle 70er huse med træer og skure og alt muligt, og de kan springe halvanden meter.
Heldigvis er det er koldt loft uden anvendelse, så det er ikke fordi de er inde i huset på dén måde. Men de skal stadig dø.
@EvilCartyen måske et vildtkamera kan hjælpe? Jeg låner gerne mit ud. Men rottegutten har sikkert været forbi det meste.
-
@EvilCartyen måske et vildtkamera kan hjælpe? Jeg låner gerne mit ud. Men rottegutten har sikkert været forbi det meste.
@mk jeg har et vildtkamera, men issuet er at de kan komme ind mange steder og at det ikke rigtigt kan fikses. Jeg har sf gjort de mest almindelige ting, fældet bevoksning osv, men jeg kan ikke lave om på arkitekturen eller vælte min nabos skur, den slags.