Enten har Mastodon et seriøst problem med brugervenlighed - eller også er jeg bare en seriøst ubegavet bruger.......🤔
-
Enten har Mastodon et seriøst problem med brugervenlighed - eller også er jeg bare en seriøst ubegavet bruger.......
Jeg kan i hvert fald ikke finde rundt her. Jeg kan ikke en gang finde ud af om jeg faktisk har svaret på et opslag - eller om jeg bare har skrevet noget ud i den blå luft.
Kan nogen linke til til en god, grundig og frem for alt pædagogisk introduktion?
På forhånd tak
#Hjælp
#Begynder -
Enten har Mastodon et seriøst problem med brugervenlighed - eller også er jeg bare en seriøst ubegavet bruger.......
Jeg kan i hvert fald ikke finde rundt her. Jeg kan ikke en gang finde ud af om jeg faktisk har svaret på et opslag - eller om jeg bare har skrevet noget ud i den blå luft.
Kan nogen linke til til en god, grundig og frem for alt pædagogisk introduktion?
På forhånd tak
#Hjælp
#Begynder -
Dette indlæg er slettet!
-
På forhånd tak
#Hjælp
#BegynderHej!
Jeg vil kigge på https://fedi.tips/ hvis du har det fint med engelsk.Hvis du vil gøre det lettere for folk at hjælpe dig, så skriv gerne om du bruger en app (på iOS/Android?) eller om det er via en browser.
Cc @SuneAuken