Jeg har lige været nede og hente pakken med mit kaffeabonnement, og nu jeg var nede i byen kunne jeg lige smutte forbi Perchs, hvor jeg lod mig friste af en French Garden Oolong, der smager og dufter helt fantastisk.
-
Jeg har lige været nede og hente pakken med mit kaffeabonnement, og nu jeg var nede i byen kunne jeg lige smutte forbi Perchs, hvor jeg lod mig friste af en French Garden Oolong, der smager og dufter helt fantastisk. Det er åbenbart LuksusLørdag!
-
Jeg har lige været nede og hente pakken med mit kaffeabonnement, og nu jeg var nede i byen kunne jeg lige smutte forbi Perchs, hvor jeg lod mig friste af en French Garden Oolong, der smager og dufter helt fantastisk. Det er åbenbart LuksusLørdag!
Jeg skal nok pudse vinduer om lidt - har lovet det! - men lige nu skal jeg lige nyde en kop kaffe.
-
Jeg skal nok pudse vinduer om lidt - har lovet det! - men lige nu skal jeg lige nyde en kop kaffe.
-
@folfdk de må være gode venner, ja. Med fredag i midten, hvad skal vi kalde den?
-
@folfdk de må være gode venner, ja. Med fredag i midten, hvad skal vi kalde den?
@infonauten @folfdk Jeg skal nok køre på genbrugspladsen om lidt. Men jeg skal lige lytte lidt mere til The Alan Parsons Project.
#LuksusLørdag -
-
@folfdk som fynbo kan jeg jo kun sige ja tak!