Så tager vi videre fra Tokyo til Hiroshima.
-
(Flytter lige denne op fra et svar på første trut i tråden):
Det er allerede vildt inden afgang: sæderne kan lænes langt tilbage, der er indstilleligt bord plus et mindre bord i armlænet, fodstøtte og lys og varme i sædet!
Nu kører vi - juhuuHer lidt af accelerationen efter sidste stop:
-
Her lidt af accelerationen efter sidste stop:
Mount Fuji! 🤩
-
Mount Fuji! 🤩
@tanyakaroli pragtfuldt at det så er med en flot blå himmel som baggrund
-
Mount Fuji! 🤩
Heldigvis er min mand klogere end mig, så han havde købt en bento boks til at tage med ombord. Se lige hvor fin den er!
-
@tanyakaroli pragtfuldt at det så er med en flot blå himmel som baggrund
@Chris ja, vi er meget heldige med vejret i dag (og resten af turen, ifølge vejrudsigten).
-
Heldigvis er min mand klogere end mig, så han havde købt en bento boks til at tage med ombord. Se lige hvor fin den er!
@tanyakaroli
Oh my gosh! Beautiful. -
@tanyakaroli
Even the box is beautiful! -
@tanyakaroli
Even the box is beautiful!@wannabemystiker Yes, everything is made with such an eye for detail and perfection 🥰
-
@tanyakaroli for pokker, hvor ser det godt ud. Og sikke en smuk dag til en tur med Shinkansen. Jeg vil også til Japan nu
-
@tanyakaroli Er det fast food, der kommer i så fin en indpakning?
-
@tanyakaroli Er det fast food, der kommer i så fin en indpakning?
@Stig ja, det kan man måske godt kalde det. Det er i hvert fald hurtigt at få, men nok ikke så hurtigt at producere. Ris, protein, grønt og en masse tilbehør
-
@tanyakaroli for pokker, hvor ser det godt ud. Og sikke en smuk dag til en tur med Shinkansen. Jeg vil også til Japan nu
@klgn sådan ville jeg også have det, hvis jeg ikke allerede var her