Jeg vil gerne anbefale teleselskabet Greenspeak 💚
-
Jeg vil gerne anbefale teleselskabet Greenspeak

De donerer overskuddet til grønne foreninger.

De leverer samme gode service og forbindelse som andre teleselskaber, og stadig til en lav pris. Forskellen mellem Greenspeak og andre teleselskaber er at de ikke bruger penge på reklamer eller høje direktørlønninger - de penge går til grønne foreninger i stedet
️ Jeg har selv været kunde i en hel del år nu, og anbefaler jer at skifte eller få arbejdet til at skifte til Greenspeak.
@greenspeak
#greenspeak, #teleselskab, #bæredygtighed, . -

De leverer samme gode service og forbindelse som andre teleselskaber, og stadig til en lav pris. Forskellen mellem Greenspeak og andre teleselskaber er at de ikke bruger penge på reklamer eller høje direktørlønninger - de penge går til grønne foreninger i stedet
️ Jeg har selv været kunde i en hel del år nu, og anbefaler jer at skifte eller få arbejdet til at skifte til Greenspeak.
@greenspeak
#greenspeak, #teleselskab, #bæredygtighed, .@lindastisen @tanghus jeg har været kunde siden januar og er også vældig tilfreds. Både med service og pris. Og det at de donerer overskud.
Har fx lige næsten løbet tør for data, så blev jeg vejledt til at skifte pakke (med mere data) hvorefter man blot betaler forskellen måneden ud, og så kan jeg straks derefter skifte tilbage til den mindre pakke, som startet pr månedsskifte. Det koster mig derfor ca 7kr at få 20GB mere data i denne måned.
Helt klar vejledning. -
K koefoed@helvede.net shared this topic
-

@greenspeak
#greenspeak, #teleselskab, #bæredygtighed, .@lindastisen Jeg har brugt greenspeak i årevis, uden problemer af nogen art.