Nå, men vi skal jo til det igen, suk.
-
Alle ungerne er allerede oppe at køre over de der Valde-kort fra julekalenderen.
Jeg handler ikke i Salling Group, for jeg har ingen i nærheden. Hvis I får tilbudt kort mellem nu og den 10. december (for kortene skal jo også lige nå frem), vil I så ikke være søde at tage imod dem? Jeg skal nok betale porto 🫣
@MThaastrup kan man også få den i netto? Ellers kommer jeg ikke i noget Salling
-
Alle ungerne er allerede oppe at køre over de der Valde-kort fra julekalenderen.
Jeg handler ikke i Salling Group, for jeg har ingen i nærheden. Hvis I får tilbudt kort mellem nu og den 10. december (for kortene skal jo også lige nå frem), vil I så ikke være søde at tage imod dem? Jeg skal nok betale porto 🫣
@MThaastrup Vi samler sammen!
-
@MThaastrup kan man også få den i netto? Ellers kommer jeg ikke i noget Salling
Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup Vi samler sammen!
@MThaastrup jeg prøver at huske det
-
@MThaastrup jeg prøver at huske det
@MThaastrup Har bedt et par stykker der kommer den slags fine steder om at score dem de kan.
-
@MThaastrup Har bedt et par stykker der kommer den slags fine steder om at score dem de kan.
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Der må være en særlig plads i helvede (ikke en server på fediverset) til de marketing folk, der udtænker den slags for skolebørnsforældre.
Men flot kort. Og flot morarbejde at klare den svære ekstrabane.
-
@MThaastrup Der må være en særlig plads i helvede (ikke en server på fediverset) til de marketing folk, der udtænker den slags for skolebørnsforældre.
Men flot kort. Og flot morarbejde at klare den svære ekstrabane.
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup mangler du stadig? Jeg har pt 2 uåbnede pakker
-
@MThaastrup mangler du stadig? Jeg har pt 2 uåbnede pakker
@klgn Vi mangler ganske få - men hvis du har nr. 19 eller 40 i en af pakkerne, så...

TAK fordi du spørger!
-
@klgn Vi mangler ganske få - men hvis du har nr. 19 eller 40 i en af pakkerne, så...

TAK fordi du spørger!
@MThaastrup jeg må åbne og kigge så
-
@MThaastrup jeg må åbne og kigge så
@MThaastrup øv, der var ingen af dem
-
@MThaastrup øv, der var ingen af dem
@klgn Tusind tak fordi du tjekkede alligevel!
-
@klgn Tusind tak fordi du tjekkede alligevel!
@MThaastrup velbekomme. Jeg kan godt se, om jeg kan skrabe flere sammen, så må vi se, hvad det ender med
-
@MThaastrup velbekomme. Jeg kan godt se, om jeg kan skrabe flere sammen, så må vi se, hvad det ender med
@klgn Du skal ikke kæmpe enormt, men hvis du alligevel falder over muligheden, så...
.Tak, Kristian!