Af @katharsisdrill
-
Af @katharsisdrill
-
Arbejdet med #folkeføderation fortsætter, vi er nu 8 på maillisten og er ved at diskutere hvilken software diskussionen skal foregå på. Der er teknisk dygtige mennesker og det er rigtig godt her i begyndelsen.Men der er også brug for folk som:
Har erfaringer med at organisere kreative projekter.
Har erfaringer med at skrive.
Har erfaringer med foreningsarbejde.
Har erfaringer med formidling.
Har erfaringer med et hvilket som helst kunstfag.
Har erfaringer med at lave hjemmesider.
... eller bare føler at noget bør gøres.Der er ikke nogen der ikke vil være brug for!
Skriv til katharsisdrill@katharsisdrill.art hvis du vil være med.
Tak til #Grundtvig og #Eckersberg
-
Af @katharsisdrill
-
Arbejdet med #folkeføderation fortsætter, vi er nu 8 på maillisten og er ved at diskutere hvilken software diskussionen skal foregå på. Der er teknisk dygtige mennesker og det er rigtig godt her i begyndelsen.Men der er også brug for folk som:
... eller bare føler at noget bør gøres.Der er ikke nogen der ikke vil være brug for!
@folkefoderation @katharsisdrill
Sig til, hvis I på et tidspunkt står og mangler en Grundtvigforsker.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Sig til, hvis I på et tidspunkt står og mangler en Grundtvigforsker.
@SuneAuken Skrevet af @katharsisdrill - Jamen det gør vi allerede. Min bror gjorde mig godt nok opmærksom på at det var N.F.S og ikke N.S.F. men næste gang jeg laver forfalskede vers kunne det være godt med en ekspert.
Spøg til side. Vi har brug for et bredt udvalg af mennesker. Skriv til katharsisdrill@katharsisdrill.art så sætter jeg dig på mail-listen.
-
@SuneAuken Skrevet af @katharsisdrill - Jamen det gør vi allerede. Min bror gjorde mig godt nok opmærksom på at det var N.F.S og ikke N.S.F. men næste gang jeg laver forfalskede vers kunne det være godt med en ekspert.
Spøg til side. Vi har brug for et bredt udvalg af mennesker. Skriv til katharsisdrill@katharsisdrill.art så sætter jeg dig på mail-listen.
Ha. Hvis bare du vil huske, at hans rigtige fornavn var "Frederik" og ikke "Nicolai" er jeg tilfreds.
-
Af @katharsisdrill
-
@folkefoderation @katharsisdrill kan jeg få en invite og lure med?
-
F folkefoderation@expressional.social shared this topic
-
Ha. Hvis bare du vil huske, at hans rigtige fornavn var "Frederik" og ikke "Nicolai" er jeg tilfreds.
@SuneAuken
Altså, Need.For.Speed Grundtvig, ikke?Underground 2 selvfølgelig.
-
@SuneAuken
Altså, Need.For.Speed Grundtvig, ikke?Underground 2 selvfølgelig.
Need For Speed Grundtvig er mere præcist, end det lige ser ud. Der er 90.000 sider i arkivet over hans utrykte skrifter, og de trykte fylder en reol.
-
Need For Speed Grundtvig er mere præcist, end det lige ser ud. Der er 90.000 sider i arkivet over hans utrykte skrifter, og de trykte fylder en reol.
@SuneAuken Det er så imponerende af én mand. Han var for vild. På mange måder.
-
@SuneAuken Det er så imponerende af én mand. Han var for vild. På mange måder.
Og så det hele ved en f.... fjerpen. Jeg fatter det ikke, og jeg har papir på, at jeg skulle være en af dem, der faktisk forstår det.
Jep. For vild.