Det fascinerer mig altid når jeg ser sådan en enlig sko eller støvle på vejen.
-
Det fascinerer mig altid når jeg ser sådan en enlig sko eller støvle på vejen. Jeg kender at man kan tabe en vante (alt for godt, faktisk). Men fodtøj?? Hvad er historien bag det?
-
Det fascinerer mig altid når jeg ser sådan en enlig sko eller støvle på vejen. Jeg kender at man kan tabe en vante (alt for godt, faktisk). Men fodtøj?? Hvad er historien bag det?
@tanyakaroli man har skoene med i en kurv bag på cyklen og en af dem hopper ud?
-
@tanyakaroli det er måske en hemmelige kodesprog?
-
@tanyakaroli det er måske en hemmelige kodesprog?
@himmelfalden Uuhh! Nu blev det pludselig ekstra interessant! 🧐
Det må være betydningsbærende at “din” støvle står på en sten, så! -
@tanyakaroli man har skoene med i en kurv bag på cyklen og en af dem hopper ud?
@tryberg det giver nogenlunde mening - men hvor mange har en kurv bag på cyklen? (Nok, kunne svaret være)
-
@tryberg det giver nogenlunde mening - men hvor mange har en kurv bag på cyklen? (Nok, kunne svaret være)
@tanyakaroli Jeg har... Og hvis jeg skal have pæne sko på, tager jeg et par andre sko på til cykelturen for ikke at ødelægge de gode sko.
-
@tanyakaroli Jeg har... Og hvis jeg skal have pæne sko på, tager jeg et par andre sko på til cykelturen for ikke at ødelægge de gode sko.
@SorenMRiis @tryberg Se, så nærmer vi os en mulig forklaring! De sko jeg har set rundt omkring, er sjældent særlig pæne, så der må have været et andet formål med at tage dem med i cykelkurven. Det må godt nok være surt at nå frem og opdage!
-
@himmelfalden Uuhh! Nu blev det pludselig ekstra interessant! 🧐
Det må være betydningsbærende at “din” støvle står på en sten, så!@tanyakaroli skal vi gætte?