Jeg har døjet med lidt ondt i halsen det meste af ugen men har klaret mig med tidlige sengetider og halspastiller.
-
Jeg har døjet med lidt ondt i halsen det meste af ugen men har klaret mig med tidlige sengetider og halspastiller. I går fik jeg så røde kinder og blanke øjne og valgte at aflyse en frokostaftale i dag.
Foreløbig er det ikke slemt, bare lidt stoppet næse og mathed, så jeg stornyder lige nu at have meldt mig ud af alting og IKKE skulle noget overhovedet!
Det er lidt tankevækkende hvor rart det føles

@tanyakaroli God bedring! Det lyder også som om kroppen siger: "Hold fri, Tanya"

-
@tanyakaroli God bedring! Det lyder også som om kroppen siger: "Hold fri, Tanya"

@simonjust Ja, og hovedet har helt tydelig godt af det også!
Tak
-
Jeg har døjet med lidt ondt i halsen det meste af ugen men har klaret mig med tidlige sengetider og halspastiller. I går fik jeg så røde kinder og blanke øjne og valgte at aflyse en frokostaftale i dag.
Foreløbig er det ikke slemt, bare lidt stoppet næse og mathed, så jeg stornyder lige nu at have meldt mig ud af alting og IKKE skulle noget overhovedet!

@tanyakaroli
God bedring. Jeg tror det bare det viser hvor vigtige pauser er! -
@tanyakaroli
God bedring. Jeg tror det bare det viser hvor vigtige pauser er!@allan_christoffersen Jeps! Og for mit vedkommende hvor dårlig jeg er til at holde dem.
-

@tanyakaroli rigtig god bedring, Tanya. Lader til, du traf den rigtige beslutning
️ -

Hvis den her forkølelse kan holde sig på det niveau hvor man bare er sådan lidt hyggesyg, vil jeg være meget, meget taknemmelig

Jeg tøffede ned i stuen for en lille times tid siden og bad min søde mand om at lave mig en kop kaffe (han har et manuelt italiensk vidunder til det, så det er en særlig luksus hver gang). Så lagde jeg nogle lathyrusfrø i blød og satte en surdejsstarter over. Nu er jeg tøffet op i seng igen med et par skiver ristet brød og en god bog.
Stadig meget træt og mat, men med god tid til at hvile det væk (håber jeg!).
-
Hvis den her forkølelse kan holde sig på det niveau hvor man bare er sådan lidt hyggesyg, vil jeg være meget, meget taknemmelig

Jeg tøffede ned i stuen for en lille times tid siden og bad min søde mand om at lave mig en kop kaffe (han har et manuelt italiensk vidunder til det, så det er en særlig luksus hver gang). Så lagde jeg nogle lathyrusfrø i blød og satte en surdejsstarter over. Nu er jeg tøffet op i seng igen med et par skiver ristet brød og en god bog.
Stadig meget træt og mat, men med god tid til at hvile det væk (håber jeg!).
@tanyakaroli God bedring (og hygge).
-
@tanyakaroli God bedring (og hygge).
@trezzer Ha, tak!
️ -
@tanyakaroli rigtig god bedring, Tanya. Lader til, du traf den rigtige beslutning
️@klgn Det gjorde jeg helt sikkert! Jeg skal blive bedre til at sikre mig pauser i ugens løb.
-
@klgn Det gjorde jeg helt sikkert! Jeg skal blive bedre til at sikre mig pauser i ugens løb.
@tanyakaroli jeg kender det selv, det er så pokkers svært.
-

@tanyakaroli
Godt du lytter når din krop fortæller dig noget

God bedring! Og hvis du trænger til at komme på lidt andre tanker: på filmstriben har de p.t. "Wild Tales", en argentinsk film, produceret af bl.a. Pedro Almodovar. Den er sjovt og ikke for tungt.
Jeg har i hvert fald grinet højlydt fra første scene... 🥰
-
@tanyakaroli
Godt du lytter når din krop fortæller dig noget

God bedring! Og hvis du trænger til at komme på lidt andre tanker: på filmstriben har de p.t. "Wild Tales", en argentinsk film, produceret af bl.a. Pedro Almodovar. Den er sjovt og ikke for tungt.
Jeg har i hvert fald grinet højlydt fra første scene... 🥰
@toooobeeee åh, herligt med gode filmtips, tak for det