Nå, ser vi Melodi Grand Prix?
-
Nå, ser vi Melodi Grand Prix? Når jeg først tænder, bliver jeg sært optaget af det 🥳
#eurovision -
Nå, ser vi Melodi Grand Prix? Når jeg først tænder, bliver jeg sært optaget af det 🥳
#eurovision@tanyakaroli
️ - og laver Sudoku og scroller
-
#eurovision@tanyakaroli jeg ser det🤩
-
@tanyakaroli
️ - og laver Sudoku og scroller
@lottelythje det er så herligt gakket! Og skønt at flere synger på deres modersmål. Men jeg holder mig ikke vågen til Danmark kommer på - så nu lister jeg i seng med en god bog
-
@tanyakaroli jeg ser det🤩
@klgn Jeg synes det er en fest! Jo mærkeligere, jo bedre, nærmest
-
@klgn Jeg synes det er en fest! Jo mærkeligere, jo bedre, nærmest
@tanyakaroli @klgn ser det altid. Synes det er gode sange i år, sidste år synes jeg det meste var skrald....
-
@tanyakaroli @klgn ser det altid. Synes det er gode sange i år, sidste år synes jeg det meste var skrald....
@EvilCartyen @klgn Jeg synes også det er godt. Var ret vild med den estiske - og i det hele taget dem der har noget folkemusik over sig.
-
@EvilCartyen @klgn Jeg synes også det er godt. Var ret vild med den estiske - og i det hele taget dem der har noget folkemusik over sig.
@tanyakaroli @EvilCartyen sidste år tjekkede jeg ud pga al den palaver, der var. Det ødelagde det fuldstændig for mig.
-
@lottelythje det er så herligt gakket! Og skønt at flere synger på deres modersmål. Men jeg holder mig ikke vågen til Danmark kommer på - så nu lister jeg i seng med en god bog
@tanyakaroli Jeg trænger også til at komme i seng. Sov godt.
-
@tanyakaroli Jeg trænger også til at komme i seng. Sov godt.
@lottelythje Sov godt, Lotte!