Vi er i gang med forberedelserne til i morgen, hvor den yngste skal igennem overgangs ritet hos humanistisk samfund, det foregår i den sorte Diamant i København, og så hjemme på matriklen.
-
@folfdk Holy freakin' fuck, Folms
!!
Hvem end der har sørget for den udsmykning af de borde, ik', jeg, altså, nej ... Kan jeg hyre dem til min 45-års?!? Eller indrette lejligheden i Odense måske
!?
Så fantastisk
!!
@svedigtype @folfdk Shit, hvor er det vildt fedt! Min egen med sølvfarvede kornaks blegner sgu lige lidt, der
.
Håber I får en fantastisk fest! 🥳 Og tillykke med afkommet!
-
Bonus billede af midtpunktets drikkehorn
Samt billede af de to teenageres arbejde med at stille drikkevarer klar
En beholder i lilla og pink hænger fra loftet i et festtelt til ca 30 personer.
-
@folfdk NØØØØØØØØRD (og jeg er misundelig. Stjæler ideer til min næste fest).
-
@svedigtype @folfdk Shit, hvor er det vildt fedt! Min egen med sølvfarvede kornaks blegner sgu lige lidt, der
.
Håber I får en fantastisk fest! 🥳 Og tillykke med afkommet!
Mange tak begge to, og ja, jeg har en der kan et og andet i en weekend fra tidlig morgen til silde auten og på hverdage og så videre.
Det har taget noget tid at lave!
-
@folfdk NØØØØØØØØRD (og jeg er misundelig. Stjæler ideer til min næste fest).
Ja, det er så ikke mig der har lavet den, men jeg har hængt den op!
(Og titlen modtages gerne!)
-
Der mangler stadigvæk nogle sidste ting på det her, men det er da sat sammen i hvert fald
-
@folfdk Wow! Det er da helt vildt 🤯
-
Der mangler stadigvæk nogle sidste ting på det her, men det er da sat sammen i hvert fald
Så er vi næsten færdige med at hænge dragerne op under teltdugen.
Og vi har været nød til at tænde for festbelysningen!
-
Og nej, det var selvfølgelig ikke det færdige overflødighedshorn!
-
@folfdk hold nu op, det er da fantastisk! Fedt med humanistisk konfirmation - når du engang har tid, må du gerne fortælle om ritualet.
-
Så er vi næsten færdige med at hænge dragerne op under teltdugen.
Og vi har været nød til at tænde for festbelysningen!
Og selvfølgelig så skal gæsterne også guides i forhold til loot!
-
@folfdk Det ser altså supernørdet ud, på den festligt fede måde! Håber I har haft en dejlig dag, og at de terninger kom i spil
-
@folfdk Fantastisk bordpynt! Rigtig god fest.
-
Borddækning ved hovedbordet hvor midtpunktet skal sidde
Grønlige farverGuld og gyldent ved det sidste bord som vi indtil nu har brugt til afsætter, blomster anretning og spisebord
-
@folfdk hold nu op, det er da fantastisk! Fedt med humanistisk konfirmation - når du engang har tid, må du gerne fortælle om ritualet.
Jeg skal prøve!
Og ja, der er nogen i husstanden som har både papir plotter og keramikværksted og et budget som jeg ikke blander mig i til alle mulige og umulige ting og sager
-
@folfdk Det ser altså supernørdet ud, på den festligt fede måde! Håber I har haft en dejlig dag, og at de terninger kom i spil
Det her er kun forberedelserne! Fest og gæster und-so-weiter er først i morgen!
Og ja, når den yngste har gået til rollespil, og skal på efterskole hvor de også underviser efter rollespils principper, så må det jo godt være lidt derhenad.
Sidste vue på opsætning før det går løs!(Der kommer selvfølgelig også en rollespils skattejagt!)
-
Og ja, når den yngste har gået til rollespil, og skal på efterskole hvor de også underviser efter rollespils principper, så må det jo godt være lidt derhenad.
Sidste vue på opsætning før det går løs!(Der kommer selvfølgelig også en rollespils skattejagt!)
@folfdk Aha. Nej, selvfølgelig kan man ikke holde humanistisk konfirmation på Kirsty Himmerlandsdag!
Jeg er imponeret over jeres forberedelsesskills.
Genlæs evt forrige trut i aften
-
@folfdk Hvor ser det hele bare perfekt ud!!!
-
@folfdk Hvor er det flot!!!!
De sejeste overflødighedshorn, jeg nogensinde har set!
Håber, I får den dejligste dag. -
@folfdk Hold da magle, hvor er det nogle flotte overflødighedshorn. Jeg er ved at dåne. Det hele er så flot- jeg er totalt fan. I må godt nok have knoklet. Rigtig god fest 🥳