På vej til Ålborg hvor jeg har en fantastisk kontakt hos Nordjyllands Politi som længe har opfordret mig til at indgå et projekt om sproget i partnervolds- og partnerdrabssager.
-
På vej til Ålborg hvor jeg har en fantastisk kontakt hos Nordjyllands Politi som længe har opfordret mig til at indgå et projekt om sproget i partnervolds- og partnerdrabssager. På turen læser jeg et speciale om Konservatives klimakommunikation (som er så velskrevet at det er en ren fornøjelse).
Jeg har allerede bundet første kop kaffe, så jeg håber der bliver mulighed for at købe en til på toget.
#retslingvistik #uniliv -
På vej til Ålborg hvor jeg har en fantastisk kontakt hos Nordjyllands Politi som længe har opfordret mig til at indgå et projekt om sproget i partnervolds- og partnerdrabssager. På turen læser jeg et speciale om Konservatives klimakommunikation (som er så velskrevet at det er en ren fornøjelse).
Jeg har allerede bundet første kop kaffe, så jeg håber der bliver mulighed for at købe en til på toget.
#retslingvistik #uniliv@tanyakaroli interessant emne. Min partner skrev bachelorprojekt om politiets kommunikation på twitter, men det er et par år* siden efterhånden.
(*10+ år siden)
-
@tanyakaroli interessant emne. Min partner skrev bachelorprojekt om politiets kommunikation på twitter, men det er et par år* siden efterhånden.
(*10+ år siden)
@zatnosk virkelig interessant emne også! Her er det især gerningspersonens kommunikation der er væsentlig - vi vil undersøge om man kan identificere risikoindikatorer i sproget, fx i form af indirekte trusler (som er noget af det jeg allerede har forsket indgående i).