Jeg kommer lige fra Klog på Sprog som denne gang handlede om politiafhøringer og (u)muligheden af at afgøre om folk lyver på sproglige og nonverbale træk alene.
-
Jeg kommer lige fra Klog på Sprog som denne gang handlede om politiafhøringer og (u)muligheden af at afgøre om folk lyver på sproglige og nonverbale træk alene. Lyt med for at høre Svend Foldager fortælle om den gamle Solbakke-sag og hvor horribelt den blev håndteret efterforskningsmæssigt. (Heldigvis er det ikke sådan man afhører længere herhjemme).
#retslingvistik -
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Jeg kommer lige fra Klog på Sprog som denne gang handlede om politiafhøringer og (u)muligheden af at afgøre om folk lyver på sproglige og nonverbale træk alene. Lyt med for at høre Svend Foldager fortælle om den gamle Solbakke-sag og hvor horribelt den blev håndteret efterforskningsmæssigt. (Heldigvis er det ikke sådan man afhører længere herhjemme).
#retslingvistik@tanyakaroli fortæller du mig at serien 'lie to me' primært er opspind? Jeg er chokeret.
-
@tanyakaroli fortæller du mig at serien 'lie to me' primært er opspind? Jeg er chokeret.
@svuorela shocked, I say, shocked!