Øv øv øv, jeg havde bestilt en helkropsmassage til i dag, men er blevet sløj og har derfor meldt afbud.
-
Øv øv øv, jeg havde bestilt en helkropsmassage til i dag, men er blevet sløj og har derfor meldt afbud. Det koster mig lige 400 kr. Jeg synes de burde have en forsikring til at dække afbud ved sygdom, for man ved jo ikke 24 timer i forvejen at man bliver syg. Og de kan jo heller ikke have nogen interesse i at man kommer og måske smitter medarbejderen.
Trippelsurt, for jeg skulle også have nået en masse arbejde i dag, men nu ligger jeg bare i sengen med ondt i halsen og mærkeligt trætte lemmer. Suk. -
Øv øv øv, jeg havde bestilt en helkropsmassage til i dag, men er blevet sløj og har derfor meldt afbud. Det koster mig lige 400 kr. Jeg synes de burde have en forsikring til at dække afbud ved sygdom, for man ved jo ikke 24 timer i forvejen at man bliver syg. Og de kan jo heller ikke have nogen interesse i at man kommer og måske smitter medarbejderen.
Trippelsurt, for jeg skulle også have nået en masse arbejde i dag, men nu ligger jeg bare i sengen med ondt i halsen og mærkeligt trætte lemmer. Suk.@tanyakaroli Øv altså. God bedring.
-
Trippelsurt, for jeg skulle også have nået en masse arbejde i dag, men nu ligger jeg bare i sengen med ondt i halsen og mærkeligt trætte lemmer. Suk.@tanyakaroli God bedring
-
@tanyakaroli Øv altså. God bedring.
@SuneAuken tak, min ven! Jeg har vist kørt mig lidt for hårdt på det sidste.
-
@tanyakaroli God bedring
@Flatus tak, Thomas!
-
@SuneAuken tak, min ven! Jeg har vist kørt mig lidt for hårdt på det sidste.
Typisk for samfuttighedsvilde mennesker som dig. Du har også ret til pause. Jeg siger det bare!
-
Typisk for samfuttighedsvilde mennesker som dig. Du har også ret til pause. Jeg siger det bare!
@SuneAuken Ha, samfuttighedsvild er dælme god i denne her sammenhæng (alt for meget fut, alt for vildt skema, tænker jeg)!
-
Trippelsurt, for jeg skulle også have nået en masse arbejde i dag, men nu ligger jeg bare i sengen med ondt i halsen og mærkeligt trætte lemmer. Suk.@tanyakaroli hjertelig god bedring,
-
@tanyakaroli hjertelig god bedring,
@Chris tusind tak, Chris! Det bliver ro med ro på i dag, og så håber jeg at det måske kan klares med det.
-
Trippelsurt, for jeg skulle også have nået en masse arbejde i dag, men nu ligger jeg bare i sengen med ondt i halsen og mærkeligt trætte lemmer. Suk.@tanyakaroli øv. Og god bedring!
-
Trippelsurt, for jeg skulle også have nået en masse arbejde i dag, men nu ligger jeg bare i sengen med ondt i halsen og mærkeligt trætte lemmer. Suk.@tanyakaroli God og hurtig bedring, Tanya
️
-
@SuneAuken Ha, samfuttighedsvild er dælme god i denne her sammenhæng (alt for meget fut, alt for vildt skema, tænker jeg)!
@tanyakaroli Jeg er normalt ikke egentligt passiv selv, men dit skema kunne jeg ikke klare.
-
Trippelsurt, for jeg skulle også have nået en masse arbejde i dag, men nu ligger jeg bare i sengen med ondt i halsen og mærkeligt trætte lemmer. Suk.@tanyakaroli Æw
rigtig god bedring
-
@tanyakaroli øv. Og god bedring!
@Camlarsch Tak! Jeg håber på at det kan tages i opløbet.
-
@tanyakaroli God og hurtig bedring, Tanya
️
@klgn Tak, Kristian! Jeg får i hvert fald sovet en hel masse, så måske, måske kan jeg undgå at det tager mange dage
-
@tanyakaroli Æw
rigtig god bedring
@jwcph tusind tak! Ja, det føles godt nok også som spild af en fin søndag bare at ligge her, men kroppen trænger tydeligvis til ro.
-
@tanyakaroli Jeg er normalt ikke egentligt passiv selv, men dit skema kunne jeg ikke klare.
@SuneAuken der har også været meget på det sidste, og mange bolde at jonglere med. Over de sidste tre uger har jeg været i Lund til ph.d.-forsvar, på skriveophold, arrangeret sommerfest, snakket med journalister om Sass Larsen-bogen og -interviewet, været til møder om tre-fire helt forskellige forskningsprojekter, i Aalborg og se på data, afholdt sommerfest, været i Klog på Sprog, og så alt det løse. Og weekender og helligdage er brugt på en sag for politiet, så der har ikke været meget tid til afslapning. Det straffer sig, og det burde jeg jo vide.
-
@klgn Tak, Kristian! Jeg får i hvert fald sovet en hel masse, så måske, måske kan jeg undgå at det tager mange dage
@tanyakaroli det håber jeg. Vores ældste havde også et par dage med ondt i halsen og feber i den forgangne uge. Hun måtte endda til eksamen i den tilstand. Det gik heldigvis, selvom det er ikke noget, jeg synes er fedt. Men hun skal til Mexico på udveksling til August, så sygeeksamen er ikke rigtigt en mulighed.
-
@SuneAuken der har også været meget på det sidste, og mange bolde at jonglere med. Over de sidste tre uger har jeg været i Lund til ph.d.-forsvar, på skriveophold, arrangeret sommerfest, snakket med journalister om Sass Larsen-bogen og -interviewet, været til møder om tre-fire helt forskellige forskningsprojekter, i Aalborg og se på data, afholdt sommerfest, været i Klog på Sprog, og så alt det løse. Og weekender og helligdage er brugt på en sag for politiet, så der har ikke været meget tid til afslapning. Det straffer sig, og det burde jeg jo vide.
Men jo vildt spændende og relevant alt sammen, så det er jo også svært at bebrejde nogen, at de lader sig rive lidt med af alt dét.
Ja, der er en pris at betale for aktivitet på dét niveau, og man skal vide, hvor ens bremse sidder, og hvornår stoplyset lyser gult og alt det.
Men det er godt nok en kunstart i sig selv. Jeg har aldrig helt lært den, så jeg skal ikke belære nogen om noget i den anledning.
-
@tanyakaroli det håber jeg. Vores ældste havde også et par dage med ondt i halsen og feber i den forgangne uge. Hun måtte endda til eksamen i den tilstand. Det gik heldigvis, selvom det er ikke noget, jeg synes er fedt. Men hun skal til Mexico på udveksling til August, så sygeeksamen er ikke rigtigt en mulighed.
@klgn Ej, hvor spændende at hun skal til Mexico! Hvad skal hun læse?