Så er vi i gang!
-
@tanyakaroli @folfdk jeg har set masser af snyd i min tid på tennisbanen, nuvel vi dømte også selv, og jeg kan nok heller ikke se mig fra for at have gjort det. Men du har nok ret.
-
17-16 og første halvleg sluttes af med straffekast til Danmark.
Johan Hansen!!
Jaaa!!
18-16 er stillingen ved pausen.
Shit det er gået hurtigt!
Hektisk spil hele vejen igennem, med marginaler der gik Danmarks vej.Puha, tør man næsten følge med!?!
Tyskland er i løbet at de første 5 minutter kommet godt med, oppe på 19-19, men vupti dupti, så er Danmark heldige
Og så er stillingen 21-19
Det kan stadigvæk nå at gå begge veje!
-
Puha, tør man næsten følge med!?!
Tyskland er i løbet at de første 5 minutter kommet godt med, oppe på 19-19, men vupti dupti, så er Danmark heldige
Og så er stillingen 21-19
Det kan stadigvæk nå at gå begge veje!
Stilstand i stillingen, gode målvogter præstationer i begge ender.
Afslutning på afslutning fejler for begge landshold.
Stadig 21-19 efter de første 9 minutter
-
@tanyakaroli @folfdk jeg har set masser af snyd i min tid på tennisbanen, nuvel vi dømte også selv, og jeg kan nok heller ikke se mig fra for at have gjort det. Men du har nok ret.
-
Stilstand i stillingen, gode målvogter præstationer i begge ender.
Afslutning på afslutning fejler for begge landshold.
Stadig 21-19 efter de første 9 minutter
Lidt heldig skal man også have lov at være, Mathias Gidsel formår at få en bold gennem bene på Wolff og har nu scoret 66 mål i turneringen, flest mål af alle spillere nogensinde til EM.
Kevin Møller i målet gør det godt og vi er lige oppe og døre med 24-21 før en teknisk fejl giver tyskerne mulighed for at komme på 24-22.
Et kvarter er der næsten gået, Simon Pytlick scorer og tyskernes kontra bliver ødelagt af godt tilbageløb.
Johan Hansen igen!
26-22
-
-
-
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
Lidt heldig skal man også have lov at være, Mathias Gidsel formår at få en bold gennem bene på Wolff og har nu scoret 66 mål i turneringen, flest mål af alle spillere nogensinde til EM.
Kevin Møller i målet gør det godt og vi er lige oppe og døre med 24-21 før en teknisk fejl giver tyskerne mulighed for at komme på 24-22.
Et kvarter er der næsten gået, Simon Pytlick scorer og tyskernes kontra bliver ødelagt af godt tilbageløb.
Johan Hansen igen!
26-22
Nå, nu bliver det så spændende at det er svært at være i.
Lidt skørt selvfølgelig at man har det sådan.
Stadigvæk 26-22
Tyskland har taget timeout og der er 12 minutter tilbage.
De kan nå det, og lykkes med deres første angreb
26-23
Hovedet koldt sagde Nikolaj Jacobsen i timeouten.
Emil Jacobsen brænder fra fløjen og tyskerne kommer på med en pind igen
26-24
-
-
-
Nå, nu bliver det så spændende at det er svært at være i.
Lidt skørt selvfølgelig at man har det sådan.
Stadigvæk 26-22
Tyskland har taget timeout og der er 12 minutter tilbage.
De kan nå det, og lykkes med deres første angreb
26-23
Hovedet koldt sagde Nikolaj Jacobsen i timeouten.
Emil Jacobsen brænder fra fløjen og tyskerne kommer på med en pind igen
26-24
Tyskland kommer tættere på, 28-26, men i gennembrud fra Thomas Arnoldsen bliver Golla udvist og Johan Hansen har muligheden igen
Yes! Han scorer igen!
Danmark foran 29-26 og 6 minutter tilbage.
Tyskerne har haft spillet 7 mod 6 og det har virket for dem.
Dansk overtal efter udvisning resulterer i 30-27, så Danmark holder hullet til Tyskland stadigvæk.
-
Det bliver også sværere og sværere!!
🫣 -
Tyskland kommer tættere på, 28-26, men i gennembrud fra Thomas Arnoldsen bliver Golla udvist og Johan Hansen har muligheden igen
Yes! Han scorer igen!
Danmark foran 29-26 og 6 minutter tilbage.
Tyskerne har haft spillet 7 mod 6 og det har virket for dem.
Dansk overtal efter udvisning resulterer i 30-27, så Danmark holder hullet til Tyskland stadigvæk.
Kirkeløkke og Go Go Gadget armen rammer godt fra fløjen!
Og så video review på Kohlbacher som rammer Mads Hoxer lige i smasken mens Tyskland angriber.
Hvad siger dommerne?
Rødt kort igen til en tysker, avs avs, det er ikke gået den rigtige vej for tyskerne.
Det betyder undertal til Tyskland med under 4 minutter tilbage og Danmark foran med
32-27
Jeg tør godt kalde den!
Om ikke så længe er Danmark både olympisk, verdens og europamester i håndbold! -
-
@tanyakaroli @folfdk nu var Tyskland bagud allerede, da de fik det. Det har ikke haft den store indflydelse, men selvfølgelig vil tyskerne bruge det. Synes også, den var hård