Ahhmen, det er jo en fest!
-
Ahhmen, det er jo en fest! Skal med toget til Nyborg. Det er nu forsinket med 20 minutter 🤬
Opdatering: Glad igen, nåede at få kaffe, møde mine kolleger fra polariseringsprojektet, og sidder nu i kupeen (at vi så stadig ikke kører, er en anden ting)(og at mine fødder er kolde, trods uldne strømpebukser og tykke vinterstøvler, en tredje).
Opdatering 2: Vi kører! Fut-fuuut!

-
Ahhmen, det er jo en fest! Skal med toget til Nyborg. Det er nu forsinket med 20 minutter 🤬
Opdatering: Glad igen, nåede at få kaffe, møde mine kolleger fra polariseringsprojektet, og sidder nu i kupeen (at vi så stadig ikke kører, er en anden ting)(og at mine fødder er kolde, trods uldne strømpebukser og tykke vinterstøvler, en tredje).
Opdatering 2: Vi kører! Fut-fuuut!

Endnu en omgang forsinkelse på vej hjem fra Nyborg. Toget skulle afgå 15.47, og vi kører nu 16.19. Min pladsbillet har for længst mistet sin værdi, fordi dette tog kører med færre vogne. Jeg forsøgte at købe en ny tidligere i dag, men formåede først at købe en til et tog 14.47, så en til første klasse og så en til et tog senere (som også er forsinket, og der holder p.t. et godstog på det spor på Nyborg St.). Så jeg står i barnevognssektionen uden noget at holde fast i. Det er en balanceakt, med andre ord