Nå, hvad er snestatus hos jer andre?
-
Nå, hvad er snestatus hos jer andre? Min mand har sendt billeder af ganske meget sne i Kastrup, og der er også en del her i Nyborg.
@tanyakaroli Lige skovlet 10-15 cm sne
️ der lå 1 cm igen da jeg var det hele igennem. Nyder stilheden af næsten igen biler. -
@tanyakaroli Lige skovlet 10-15 cm sne
️ der lå 1 cm igen da jeg var det hele igennem. Nyder stilheden af næsten igen biler.@Jonasdahl Snestilhed er skønt!
-
@tanyakaroli Århus har nogle centimeter. Jeg skal ud med skovl og kost kl 7 i morgen (spændende hvor meget der så er faldet). Men heldigvis kun på cirka 15m fortov.
@Koefoed uf, det lyder ikke så sjovt! Men: der er sikkert smukt der i det tidlige morgenlys
️ -
@tanyakaroli jeg har ikke skovlet så meget sne en aften som nu. Min første vinter var 2019/20.
Og det ser ud til jeg kan fortsætte i morgen tidlig.@svuorela vildt nok!
-
@Koefoed uf, det lyder ikke så sjovt! Men: der er sikkert smukt der i det tidlige morgenlys
️@tanyakaroli det er hurtigt overstået. Og jeg skal jo ud af døren alligevel.
-
Nå, hvad er snestatus hos jer andre? Min mand har sendt billeder af ganske meget sne i Kastrup, og der er også en del her i Nyborg.
@tanyakaroli Status i Odense, og det sner lige nu
️ -
@tanyakaroli Status i Odense, og det sner lige nu
️@svedigtype wow! Desværre er jeg lidt forbi det punkt hvor sneen er smuk i år, jeg vil bare gerne have kulden overstået. Og så vil jeg have at det skal være nemt for min søn at komme i skole (det er det tydeligvis ikke inden i ham for tiden, så ydre udfordringer er noget møg oveni) - please, univers?

-
@svedigtype wow! Desværre er jeg lidt forbi det punkt hvor sneen er smuk i år, jeg vil bare gerne have kulden overstået. Og så vil jeg have at det skal være nemt for min søn at komme i skole (det er det tydeligvis ikke inden i ham for tiden, så ydre udfordringer er noget møg oveni) - please, univers?

@tanyakaroli Det forstår jeg så godt!
-
@tanyakaroli Roskilde melder om ganske meget.
-
@Camlarsch ja, det er da et kæmpe lag, det der!

-
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Flødeskum over hele landet! @Camlarsch
-
@tanyakaroli #Herlev kan også være med
-
@MThaastrup @Camlarsch Her gennem vinduet fra mit hotelværelse:
-
Dette indlæg er slettet!
@tanyakaroli @Camlarsch @MThaastrup sneploven har lige været forbi så det er nu hvis der nogen som gerne vil ned af oudrupsgårdsvej!
-
@MThaastrup @Camlarsch Her gennem vinduet fra mit hotelværelse:
@tanyakaroli @Camlarsch @MThaastrup sneploven har lige været forbi så det er nu hvis der nogen som gerne vil ned af oudrupsgårdsvej!
@pms @tanyakaroli @Camlarsch @MThaastrup Det ville være smart med et liveopdateret snerydningskort, så man kunne justere afgang efter det
-
@pms @tanyakaroli @Camlarsch @MThaastrup Det ville være smart med et liveopdateret snerydningskort, så man kunne justere afgang efter det
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!