Og vi har @tanyakaroli på arbejde på båden.
-
Og vi har @tanyakaroli på arbejde på båden. Det handler om kontaktsvindel, Tanya snakker om sprogets rolle i det. En af de andre snakker om de digitale platformes rolle i det: De griber utroligt dårligt og sjældent ind. Jeg var til en lignende debat sidste år og var *rasende* over hvor skruppelløse folk er. #folkeKoefoed
-
Og vi har @tanyakaroli på arbejde på båden. Det handler om kontaktsvindel, Tanya snakker om sprogets rolle i det. En af de andre snakker om de digitale platformes rolle i det: De griber utroligt dårligt og sjældent ind. Jeg var til en lignende debat sidste år og var *rasende* over hvor skruppelløse folk er. #folkeKoefoed
@Koefoed @tanyakaroli Ah, oplagt i Ordet Fanger-kontekst
-
@Koefoed @tanyakaroli Ah, oplagt i Ordet Fanger-kontekst
Og smart lige at have en tshirt på med logoet til podcasten

-
Og smart lige at have en tshirt på med logoet til podcasten

@folfdk @mjj @Koefoed @tanyakaroli Totalt rutineret!

-
@Koefoed Ahh, så tror jeg da at jeg så dig! Haha, jeg kunne ikke lægge to og to sammen der

-
@folfdk @mjj @Koefoed @tanyakaroli Totalt rutineret!

-
@Koefoed @tanyakaroli sej t-shirt, Tanja!
-
@Koefoed Ahh, så tror jeg da at jeg så dig! Haha, jeg kunne ikke lægge to og to sammen der

@tanyakaroli det skal man da heller ikke gå og bruge kræfter på. Men vi ses senere.